maandag 19 april 2010

Mijn oogopslag, hoe noemen we die?

Mijn vrouwtje kijkt ook altijd op andere afghanen site,s. Zo volgde ze de afgelopen maanden de site van Lady-Nightshades afghanen in Duitsland. Halfbroer Hassan had daar babyafghaantjes gemaakt, en Steffi hield daar een heel leuk dagboek van bij. Verschillende van haar viervoeters, hebben een ,,steineweichguckblick,, (een blik die stenen zacht kan maken).

Wat vinden jullie dan van mijn ogen???? Vrouwtje krijgt er altijd kippevel van als ze deze foto,s ziet.

Bij deze blik krijgt mijn personeel vochtige ogen. Daar kan ik alles mee gedaan krijgen. Dan vergeet ze helemaal hoe moeilijk ze het soms met me heeft, en wil ze me alleen nog maar knuffelen.
Maar kippevel ogen klinkt niet zo mooi. Wie bedenkt er een naam voor mijn oogopslag.? Hooghartig? Nee toch?

3 opmerkingen:

Yarah zei

Ik vind hem BETOVEREND.

jouw Yarah

Marcela zei

Marcella Garcia zei...
I saw chakir in facebok, is beautifull, i fall in love, i congratulae you.
Dody mira que hermosa foto

Maria zei

I fall in love!!!