maandag 29 maart 2010

1e x trainen op de renbaan in Oude Pekela

Omdat de geplande 1e coursingstraining van onze vereniging WvCNL in Leek niet door kon gaan vanwege teveel water op het parcours (is in de winter een ijsbaan) en ik bijna uit mijn vacht knapte van energie, besloot vrouwtje eens op de renbaan van Oude Pekela te gaan kijken of ik daar wat rondjes zou mogen lopen. Heel aardige mensen WOEF,  ik mocht gelijk een rondje meedoen, en heel toevallig was er een fotograaf die actiefoto,s van mijn 1e rentraining heeft gemakt.
Tja, dit is niet mooi, vrouwtje had een tuig voor mij gekocht, met een handvat erbovenop, zodat mijn nek niet zo,n pijn doet van het trekken dat ik doe. Nou ja, moet ze gewoon sneller lopen!! Ze werd goed opgevangen door Wubbe Heidekamp, die mij wel even naar de starthokken zou brengen. Hoezo hij mij brengen....ik sleep hem er wel heen woeoeoeoeoeoi .Yiepy naar de Haas.

Há, ik hoef niet in die gekke hokken, mag er lekker voor, moet eerst wennen zegt Wubbe. TOPtrainer hoor. Kijk nou eens, IK VLIEG....

Haasssss effe wachte ik ben nog maar een beginneling.....
Chakir 17 maand, 350 meter 31.22 sec. 1e solotraining.
Hij én zijn vrouwtje beleven er heel veel plezier aan.

Geen opmerkingen: