maandag 5 september 2011

Chakir als koppensneller?

Zeg trouwe fans, jullie raden nooit wat me nu is overkomen.....
ben er helemaal opgewonden van...
Moet je kijken, allemaal hoofden op het aanrecht
Gromjakkes, ik lust geen mensenvlees hoor vrouwtje...
en zo erg hebben die mensen je nu toch ook weer niet beledigd?
Of zaten ze mij weer zwart te maken...gooi ze dan maar in de oven :-)
,s ff kijken of ik ze ergens van herken, stel je voor dat ze onschuldig zijn
snufffff, zit kraak nog smaak aan, en ook nog een onbekende
hee Buuf, uitkijken, t, is vrouwtje in haar bol geslagen
Héé, jij Uggly man, verzamel jij nu ook al koppen?
O, je bent een koppensneller.....Je kan er vast wel eentje missen hé?
Wát zeg je...ruilen....voor wat dan? een harige voor een glazen?
O, voor dat glazen hoofd wat in de tuin staat, o.k ,deal
ff kijken waar het ook alweer staat
Beetje meer naar rechts Chakir, waar het droogmolenpijpje is
Oinggg, ik rende er te hard omheen, 2e poging....
Grwoeffff, in de loop gelijk een hoofd megenomen
Tja, en wat moet je er dan mee, ,t stinkt naar shampoo en make-up
Grrrrrrrrrrrrr ga weg vrouwtje, ik heb een eerlijke deal gesloten
met die Uggly man bij je muziekhuis, ze is nu van mij
Kom maar lekker tussen m,n poten liggen schat,
je bent toch niet helemaal mijn smaak, ik zal je niets doen
hahahaaaaaaa heb ik die lelijkerd met z, houten poten mooi tuk
glas bekt niet lekker, hij moet dat hoofd zelf maar komen halen :-)
Nou vrouwtje, ik heb je weer een mooi verhaal bezorgd,
nu wil ik wel een handvol Frolic als salaris
En dan ga ik lekker een tukkie doen op m,n nieuwe bank
onder m,n wall of Fame :-)  Zie je die 2 lege lijsten?
Daar komen 2 hele mooie bewerkingen in van mij
1 van mijn sportieve...vaak modderige bezigheden, en
1 met een fluffige statiefoto ,dat worden vast bewerkingen van Francien
Moet tegenwordig zooooooooo vaak poseren, tot vrouwtje
een foto heeft die ze mooi genoeg vind om naar Francien te sturen
,

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat 'n mooi beeldverhaal Chakir !!! Ik heb wèèr genoten van je . Liefs , ook voor je vrouwtje . Van Anneke Coenen .

Ytteh zei

Chakir dacht in eerste instantie dat ze echt waren :-) Ik hoorde ,s avonds een enorm gegrom in de keuken, en toen ik ging kijken stond hij met een grote opgezette kraag en rode ogen naar de koppen te kijken.Het zijn oefenhoofden van de kappersschool, en ik ga ze de kleuren van de windrichtingen verven en buiten op een paal zetten met de juiste kleur bij de juiste richting...Feng Shui leeft nog steeds :-)