vrijdag 14 mei 2010

Triatlon WvCNL Leek

Lieve lezers,

Iemand schijnt er een genoegen in te scheppen dit verslag steeds weer van tekst te veranderen, met heel nare en vreemde woordspeingen.
Ik heb het stukje al diverse keren herschreven, maar het blijft maar doorgaan
Dus lees aub door de vervelende door iemand anders bewerkte teksten heen, en geniet alleen van de foto,s
Van de horderen van Chakir is een  filmpje gemaakt door Conny
Kan het  hier helaas niet hierop Plaatsen / downloaden , maar  Het is te zien op Facebook.
Zoek dan op foto , s van Ytteh van der Beek .........
Haha , de moddercoursings Winnen in Populariteit , Kijk MAAR . DIT is Het parcours van de Triatlon op 14 mei in Leek. De 1e dag was EEN coursing , Dwars door de plassen Heen ! Tenminste ALS JE dapper was. Ikke wel!
De Haas had zogenaamd een hol  , waar hij  in verdween , en dan gaan ze kijken hoe je daarop reageert . Nou, ik keek erin  zelfs in NL zag ER VOOR Wat DOEN Meer, DUS Heb Snel en ja hoor rondgespeurd , Nog zo, n zandbult en daar kwam HIJ Weer Uit . Hebbes, bijna..... , verhipte draaier, ik heb je wel door  hoor .
De 2e dag Gingen we hordelopen . In Meer Dan 250 meter 5x EEN horde springen , en daarna terug via Natuurlijk , MAAR DAT goud niet Meer VOOR DE Tijd. BIJ de Eerste horde maakte eerst IK EEN schijnbewging to rechts, MAAR OM de jury op EEN Dwaalspoor te Zetten, sprong op ER Het Laatste moment Voorbij . IK Hoorde Ze fluisteren Nog ... HIJ HIJ moest WEL ZO hard vloog .... De Andere 4, tja fluitje van EEN cent, IK WEL EEN Prei Beetje op EEN huppelende Haas moest omdat IK ALS IK Rossen netto springen Vaart had gemaakt .
MAAR ALS IK Dan sprong ............. Hee hoelang ben IK eigenlijk , en Nickname Bijnaam Wachtwoord Staan Mijn oren in de Lucht , da , s toch niet aerodinamisch ? Mijn personeel Moet de volgende Keer Mijn eetmuts MAAR meenemen . Scheelt Weer EEN Paar seconde , Toch ?
Flying Dog vraagt toestemming VOOR DE aanvoer van .....
De Derde Dag Hadden Ze EEN dubbel Voldaan hindernissen parcours , omdat WIJ afghanen eigenlijk Lange afstandlopers zijn . Puh , Geen probleem hoor , hier Heb IK verdikkeme Sterven bijna te pakken nephaas . See JE WEL VOOR .... Haar Mijn Ogen , had IK ZO sumo worstelaar Nog gezegd - elastiekje van eetmuts VOOR Mijn haren ! Mijn personeel Eens Moet Leren OM niet Aan te Rossen Anderen luisteren MAAR Naar Mij.

HIJ , waar is Mijn 4e poot nu Weer ?
Vrouwtje hoeft Helemaal Geen zwarte afghaan ER BIJ te halen . DIT OOK begint toch al op zwart te lijken ?
Krijg nou Wat, vrouwtje krijgt prijs ..... EEN Hela , IK Heb toch gelopen , wat is DAT nou ?
Oooh, ZO Het is Beter , MAAR IK Wil volgende Keer Zien toch DAT IK Sterven Boven Barzoi , s KOM . MAAR ale, VOOR EEN 1e x is EEN 4e prijs van Alle Honden Sterven gelopen Hebben EEN super begin.
Kijk DIT is de uitslaglijst , Vrouwtje heeft laten uitdraaien .
ZO , IK Heb Het Prijzen Winnen van Vrouwtje overgenomen . Zij stopte 10 Jaar geleden ontmoette Het Landelijke wedstrijdballroomdansen en is TOT de hoofdklasse gekomen . Moet JE kijken, had Toën Ze Rossen EEN Andere Kleur Haar en Ze moest OOK ieder Jaar 2 Nieuwe Hebben japonnen . Dan ben IK toch hééél Wat voordeliger.Daarom DAT OOK EEN Ze dansende hond WOU Natuurlijk . MAAR ja , Haar danspartner zAL IK DAT WEL op NIVO niet kunnen Worden .
 
Enne, de ER OOK Prijzen Zagen Anders Uit . Uit Sterven van Mij kun JE EEN Nog Lekkere Slok nemen , Sterven van Haar Staan afschuwelijk MAAR Mooi te zijn .
Enne, Miss Balzaal , IK BEN Herr coursing , en IK zAL Mijn Beste DOEN OM net zoveel te Winnen Prijzen en Plezier te beleven Aan de coursings ALS Jij hebt gehad Voldaan Het ballroomdansen . BIJ jou was Haar Meer Traag - Snel- Snel- Langzaam nl 1-2-3 Engelse Wals. Bij Mij Meer van fly -fly -fly - Vlieg - Vlieg - bocht - vliegen, en Haas Heb IK JE .

Wat jammer is WEL BIJ de ren -en coursingbanen : er zijn Nog Veel Baasjes Sterven de drollen van Hun hond niet opruimen . Toe , doe DAT nou , WIJ kunnen toch niet ... Het Zelf Van WEL SOMS ?

19 opmerkingen:

Tanja zei

Wow, wat een super foto.
(die waar hij over de horde vliegt!!!)

Francien zei

Wat een steengoede foto Ytteh!!!!!!!!!!!

Ytteh zei

Dankje je Tanja en Francien, de foto is gemaakt door Els Siebel, en ik ben er ook superblij mee.

Toch altijd weer fijn als er goede fotografen met superkamera,s aanwezig zijn, die de honden zo mooi op de foto kunnen vastleggen met hun klikklikklikklikklikklikklik-kamera.

Ilse zei

Triatlon/flying dog.........

Prachtige foto!!

Natalya zei

Triatlon/flying Chakir.............

What flight.It is as a bird!

Anneke zei

Triatlon/flying Chakir.......

Ytteh Super!!!

Katia zei

Triatlon/Flying Chakir....

Kei mooie foto!!!

Monika zei

Triatlon-horderen flying chakir....

Wow, what a great foto

Francien zei

Triatlon filmpje op facebook

Leuk om te zien dat Chakir zo haasvast is.

Rosi Sommerer zei

Filmpje Chakir Triatlon/horderen

Einfach toll-der Chakir hat,s super drauf-lass ihn bitte nicht mit Raufen zusammen-wäre schade denn er lauft super und, man sieht wie er spass hat

Jutta zei

Triatlon-horderen/flying Chakir

Wau, tolles foto

Princess Nahema zei

Triatlon/horderen-Flying Chakir via facebook

Very great photo, wow

Nicole zei

Triatlon na coursing

Wow, i can see the drawbacks of running on a soggy day

Claire zei

via facebook Claire Saucier
Chakir na coursing:zwart

mes files afghanes ressemblent souvent a cela quant elles reviennent de jouer de auvais tempts!

Maria Luttrick zei

Triatlon/flying Chakir

OK, that,s about the coolest photo I,ve ever seen.
Thanks for sharing!

Maria L

Francine Parker zei

Wow that right there is one of the reasons i love this breed.
They can fly!!

Ytteh zei

Op het bericht van de Triatlon koen via facebok ontzettend veel reakties binnen op flying chakir.

Jammer genoeg heeft één of andere lolbroek er plezier in om de teksten steeds op nare manieren te veranderen.

Voorlopig staak ik mijn pogingen om de originele tekst weer toe te voegen, tot ik weet hoe ik deze persoon kan weren.

Ytteh

Vicky zei

via facebook
Fabulous!
I,ve never seen this kind of racing.
It looks like so much fun!
Hurdles and lanes?Mudd too? What kind of race is this.How far do they run?

Vicky Fagre-Stroetz
Stacy-Minnesote

ytteh zei


toch vreemd, lees ik de laatste 3 jaar nog weer eens door, en zie ik dat de tekst wéér veranderd is door????? Dus nog een keer geprobeerd de ,,normale,, tekst toe te voegen, maar alleen bij deze....onder het typen veranderen de letters in vervelende woorden, wat ik ook probeer, en alleen bij dit stukje...