dinsdag 4 mei 2010

Échte vrienden

Vrouwtje is zo gelukkig met mij (en ik met haar) en trots natuurlijk!! Maar er zijn niet zoveel mensen waar ze dat mee kan delen. Gelukkig heeft ze naast mijn vrienden in de Blauwe Stad, ook nog heel veel steun en support aan de baasjes van Lady (Camée d' Avicenna), de laatste per mail omdat ze aan de andere kant van het land wonen. Kijk dit zijn de baasjes samen met Lady, Prince en Korol.
Lady is helemaal baasjes hond, Korol en Prince zijn meer vrouwtje geörienteert (logisch hé, mannen bij de vrouw, dame bij de man). Ze gaan veel  naar coursings en trainen vaak op de baan of in de tuin met elkaar. Lopen uren met hun personeel door het bos en over de hei. Lady heeft zelfs aan een tentoonstelling meegedaan en daar een prijs behaald. Een eigen weblog hebben ze ook, http://www.princevalerio.weblog.com/.  Mijn vrouwtje kijkt er iedere avond even op of er nog wat nieuws gebeurd is.
Kijk hier zijn ze weer eens heel erg verwend. Hun ,,personeel,, is altijd in voor een geintje. Lady trouwens ook zie ik. Héé Lady, didgeridooles nodig? Ik heb hier nog een paar echte staan in Blijham.Vrouwtje probeert er af en toe op te spelen, maar kan geen circulaire ademhaling aan, dus na 1 minuut moet ze naar adem happen. Maar dan stopt dat irritante geluid tenminste even.
Trots als vrouwtje op me is, mailt ze regelmatig mijn foto,s naar Lierop door. Hier heb ik mijn nachtogen al aangezet, maar  vrouwtje vond dat niet nodig, en vroeg Wim om hulp, want de foto was zoooo mooi!
En moet je nu eens kijken wat ze terug kreeg....Ja hoor, Wim heeft de verlichting uit mijn ogen gehaald, vond hij nog niet nodig. Een geweldig mooi bewerkte foto, zomaar.... Dit is mooi als aanhef of als afsluiting van mijn mail hé vrouwtje? Hee, waarom krijg je nu water uit je ogen???

Geen opmerkingen: