vrijdag 18 december 2009

Plots werd het winter

Snotverdewoefwoef, wat hebben ze met mijn lekkere drinkwater uitgespookt!!!!
Het is hard. Zo kan ik toch niet lekker slobberen en mijn oren wassen???
En dan komt er óók nog van dat koude witte spul uit de lucht dwarrelen. Kon ik ,s avonds mijn drinkwater niet meer vinden, totdat......krrrrraaakk jankjank, wat is dat nu? Moet ik plotseling zwemmen, brrr. Gelukkig is vrouwtje zo sportief en springt mij na in het donker. Daarna samen in een lekker warm  bad.
De volgende ochtend moest ik eerst gaan snoetschuiven om een lekker ligplekje te creëren.
En moet je kíjken wat ze nu weer bedacht heeft.!!! Tegen ijsklonten aan de haren zegt ze, grrr.
Dan kunnen we gezellig samen met haar mensenpuppie gaan wandelen.
Tja,en dan willen ze natuurlijk wéér met mij samen op de foto, da,s toch zooo vermoeiend, ze willen je anders laten staan dan ik wil, en dan zit mijn haar weer niet goed en dan....

Geen opmerkingen: