zaterdag 31 oktober 2009

CACIL Herfstcoursing Ronostrand (Nl)

Vandaag gingen we kijken naar de CACIL Herfstcoursing op het Ronostrand in Een (NL).
Móóí is het daar, allemaal zand en bomen met een meertje in het midden. En bijna alle honden mochten daar lekker los rennen en ook nog wel met z'n tweën tegelijk. ......Zucht.......alleen ik natuurlijk weer niet, mocht alleen kijken, ze vinden me nog te jong, nou ja!!!
Er waren daar héél veel fotografen, dus heb ik als mooie afghaan mijn mooiste én gekste koppen laten zien
Haaaawoef, wie doet mij na? Tong in een kurketrekker trekken, altijd handig als vrouwtje de wijnfles niet zelf kan openen.
En voor de tandartsen onder U, dit is mijn oogverblindend witte gebit, daarmee wil ik mijn vriendinnetje op afstand, Lady die nu ook loopt imponeren.
Tja, en dan willen ze natuurlijk zoveel mogelijk kleuren afghaanse windhonden op één foto, maar waar is die zwarte nu gebleven???
Tja, en zo'n mooie foto's komen natuurlijk op een ereplaatsje aan de muur. Daar waar ik er ook precies onder kan gaan zitten, voor een optimaal vergelijk.
Omdat ik steeds tussen de witte bank en de cv zakte, heeft vrouwtje speciaal voor mij andere banken gekocht. Ze slapen héérlijk, maar ik pas er maar nét op. Voetjes op een kussen tegen dikke enkels.
Gaaaaaap, z',n kijkdag is wel hondsvermoeiend.
Há, dit is perfect, vensterbank op steunbekhoogte, borstverwarming en achtervoetsteun. Eens effe lekker loeren naar de buurkatten.
Iemand er wat op tegen??

4 opmerkingen:

Tove Nymark-Andersen zei

wow!!!!!!!ijust love him!!!
love his very black mask and creme color.
wow once more***

Tove Nymark-Andersen zei

You,ve got a boys face, and you,re stunning!

Diana Verhaegh zei

Wohhh, nice pictures!!!!

Claire Saucier zei

Quelle bell photo
et surtout quel bel afghan.