zondag 5 september 2010

Weer een nieuw speelkameraadje.

Tjeempie, ik wordt populair.
De baasjes van Beauty en Bonita hebben een vriendin met ook een hond,
Kijk, dit is hem mooi hoofd hé?
En ze hadden ons vandaag uitgenodigd, vrouwtje op de koffie, en mij om te komen spelen
Eerst maar even kennismaken, ik ben Chakir en een MAN, en jij?
Ha, ook een man, en je luistert  naar de naam Sam?
Mijn personeel zou eigenlijk met mij vandaag naar de renbaan, maar vond mijn sociale contacten met loslopende soortgenoten nu even belangrijker.
Ik moet leren dat het leven niet alleen uit rennen bestaat, zal ik proberen samen met jullie te spelen???

Wat vinden jullie van tikkertje, ik zal het haasje wel zijn...........
Wat is dit nu weer voor een gek spelletje, nekhappertje???
Ik hap veel liever in een kipfiletje
veel lekkerder dan zo,n bek vol haren........
Ojee, krijgen we het weer,fotosessie
Ik heb een voorstel, we doen net als het Koninklijk huis.
Eén uurtje, en dan moet het afgelopen zijn.
Sam jij eerst...............
Hee Bonita, niet ertussenuitknijpen, je liet net zo mooi je imponerende tanden zien..........
of ben je een beetje jalours op Beauty, da,s net een fotomodel,
Ze loopt de fotograaf steeds voor de voeten woewoef
Nou ja, dan Beauty nog maar een keer, moet je kijken wat een stoere meid......met een AIR!!!!!
Ik mag d,r wel.
Maar eigenlijk is ze Sam zijn vriendinnetje
Hoe pak ik dat  aan...imponeren???
Héé Sam weet je wat mijn bijnaam is.............
De Witte Tornado, alhoewel,nu de verschrikkelijke modderpoot wel toepasselijker is.
Hmm, hij was niet onder de indruk, wil gewoon vriendjes blijven, beter om.
Dan de buurhond maar even toeblaffen,grrrr ik kan eigenlijk héél makkelijk over dat hekje..............
net zo hoog als de hindernissen bij de triatlon en dat was een makkie
Vrouwtje is weer spelbreker.
Mag niet bij de buurhond in de buurt komen, klinkt of die me niet mag.
Nou ja, dan maar even uitrusten.
Nou we moeten weer weg, dag Sam, en baasje Lien, we vonden het erg gezellig, en top dat jullie kleding op ons afgestemd was.
Volgende keer bij ons ok?
Nu ga ik eerst met mijn vrouwtje pootje baden in de zwemplas van de Wedderbergen.
Kijken of het zwart nog van mijn haren wil.

Geen opmerkingen: