maandag 4 oktober 2010

Vakantie september 2010

Hallo allemaal, daar ben ik weer.
We zijn op vakantie geweest  op de Veluwe en naar Zeeland.
Net voor onze vakantie ging vrouwtjes pc stuk.,
en daarna wou het repareren en herinstalleren niet helemaal goed lukken.
Dus nog even geduld, een nieuwe serie foto,s komt eraan.

Yes, dankzij een zeer behulpzame afghanenvriend aan de andere kant van Nederland, kan ik nu eindelijk de foto,s op Chakirs weblog zetten.
Wim, je bent een supervriend!!!!!!!!!!!Dankjewel, dankzij jouw hulp kunnen weer veel mensen van chakirs belevenissen meegenieten.

VAKANTIE 1e DEEL
Omdat vrouwtjes moeder jarig was gingen we eerst naar Hattem, en bleven daarna een paar dagen in een stacaravan op camping de zandkuil in Heerde, we waren dan al een eind op weg rchting Zeeland.
Eigenlijk mocht ik niet op de bank, maar vrouwtje weet hoe eigenwijs ik ben, dus ze had uit voorzorg al overal dekens opgelegd.Eerst één poot om te proberen...
Misschien ziet ze het niet............
Verwoeft dit is super, konijntjes hier in de tuin.
Mijn eigen prive-coursing terrein met échte prooi mmmmmmmmmm
Hoezo rustig aan doen!!!!! Mijn eten loopt hier voor de deur.........
Ik probeer mn poten onder de kussens naar buiten te krijgen.HONGER!!!
Hee, dat is leuk,de camping ligt in het Zwolse bos, hier kunnen we mooi aan  conditietraining doen....
Kom op, wie het eerst boven aan de trap is........
Hahahawoef, ikke natuurlijk.., en dan trek ik vrouwtje gewoon mee omhoog!
En u weer snel naar beneden,grrr dit is leuker dan vorig jaar Zwitserland.
Lekker wit zand onder mn voetjes...
Effe wachte..........lekker luchtje
wat ruik ik nu toch, helemaal een nieuw luchtje..........
En wat zie ik nou.......allemaal loslopende rennende honden.
Verwoeft, dat is hier toegestaan, dit is een officieel losloopbos.
Maar waarom moet ik dan aan de lijn blijven, lastig hoor zo,n vrouwtje op sleeptouw.

,t wordt toch tijd dat er eens een échte kerel in vrouwtjes leven komt.
Een sportieveling liefst, die met mij gaat joggen(en met mijn toekomstige harem natuurlijk)
2x de trap op en neer en ik moet zogenaamd uitrusten, Woeauw, ze bedoelt zichzelf zeker.
Maar verder is ze hééél lief hoor!!
Zet ze me ook nog voor paal aan een paal.
Kom op vrouwtje, dit paadje is wat gemakkelijker voor je, en ík ben benieuwd wat er achter die bomen loopt.
Nou, kom je nog of moet ik je komen halen..
Hnnnn lopen die hier ook los???Dat was zeker dat vreemde luchtje.
Wel een beetje eng beest geloof ik.
Ik moet tenminste snel doorlopen van vrouwtje, en mag ook niet blaffen!!!!
Dit struikje moet hoognodig wat bemest water hebben.
Gelukkig heb ik daar genoeg van bij me.....alsjeblieft
Even mn voorpoten stretchen, dat is makkelijk hier, gewoon de hellingproef doen en neus in de wind.
Eigenlijk zou ik mn bontjas meten uittrekken, veel te warm hier(24oC)
,k Heb ondertussen best wel dorst gekregen, héé vrouwtje, ga je mee naar de caravan???
Hier is negens geen water te ruiken.
Hoe vaak gaan we hier eigenlijk nog wéér wandelen vrouwtje???
Nog 4daagjes Chakir, daarna gaan we naar het strand van Walcheren.
Oooo heerlijk, echt veluws regenwater, en ook nog op bekhoogte...
Na zo,n conditietraining is het héérlijk slapen.................op de bank!!!
Maarruh, ik ben droog hoor, en heb voetjes geveegd en heb maar een klein plekje nodig.
Droom maar lekker lieve schat, mijn alles.
Als je uitgerust bent gaan we weer samen genieten van de geweldige natuur hier.
Jammer dat ik je niet genoeg vertrouw om los te laten lopen, dat had hier zo mooi gekunt, maar ik ben te bang om je kwijt te raken.
Wie weet als we volgend jaar terug komen en we beide wat ouder en wijzer zijn???
Zeg vrouwtje, misschien durf je het op het strand wel aan??
Kom, instappen, dan gaan we nu naar Zeeland voor de rest van de vakantie.
Moet je eens kijken hoe ver we nog moeten rijden..........

WORDT VERVOLGD.........

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Héhé eindelijk, da,s weer efkens lachen.
De therapeut had zeker veel werk om je botjes weer helemaal in de goede volgorde te zetten, heb gehoordt dat je kereltje je behoorlijk heeft meegesleept deze vakantie.

wim zei

Geweldig je weer life (op de foto) te kunnen volgen. Natuurlijk heeft je personeel wel het een en ander over de telefoon verteld maar we zien je gewoon graag. Die eerste dagen zien er reuze gezellig uit.
Wij kijken al uit naar de volgende berichtjes, en je personeel mag altijd bellen als ze hulp nodig heeft, of we kunnen helpen is een andere zaak.

Lisette zei

Hahaha, die Chakir. Hij neemt stacaravan wel heel erg letterlijk. Lekker blijven staan kerel...op die bank in de caravan.

Dat Wim je helpt is puur eigenbelang!! Hij kan geen genoeg krijgen van foto's en verhalen van Chakir. Ik ook niet. Hij is ook prachtig.