zaterdag 26 maart 2011

Afghanenbaby,s

Vers van de pers(weeën)
Vandaag kregen we bericht dat mijn halfzusje Donna (Lady Nightshades Bella-Donna)
11 puppies op de wereld gezet heeft.      pffffff wát een klus.  Top gedaan halfzusje :-)
Ze mag zo wel een kindermeisje in dienst nemen en een min om te helpen  met voeden :-)))
Dat betekend  ook dat ik wéér oom geworden ben, toch wel leuk zo,n grote familie
Hoeveel neefjes en nichtjes ik heb weet ik eigenlijk niet, maar wel dat ik
.........26 halfbroers en 33 halfzusjes heb!!!!!
En volgende maand komen er nog meer bij..,,,uit Boniana
Mijn papa Leo (Feel the Sun) lijkt wel een échte Sheikh met zoveel vrouwen.
Ik lijk op hem zeggen ze, ben inmiddels al ietsiepietsie groter
Misschien lukt het mijn personal coiffeur om mijn haren ook in zo,n topconditie te krijgen,
en vindt vrouwtje iemand om mij te showen.....krijg ik wellicht
ook zoveel vrouwen...........alhoewel,...ik mag lekker vuil worden en
me uitleven met coursen en rennen
Ik denk.....ik wens..........
..


2 opmerkingen:

Wim van de Kerkhof zei

nou ben ik benieuwd. ik denk..... ik wens..... wat zal dat toch geweest zijn.

Johan zei

nou Chakir, wat moet je nu met veel vrouwen, alleen maar lastig, je kunt het beter bij 1 houden!!!!
Nog beter misschien een vast vriendje die bij je komt wonen, daar heb je iedere dag lol mee.
Groetjes van Brandy en Johan