vrijdag 1 april 2011

Two perfect man, and now the perfect Lady???????

Hi, my name is ,,Sheikh,, Chakir Chakcharan Suleimans, en ík ben één van de 2 perfecte mannen in vrouwtjes leven.
De ander is vrouwtjes ,,grote baas,, haar vader.
Een KANJER die ook stapelgek op mij is.
Dus dragen we om beurten de stropdas, speciaal voor ons gekocht :-)
Bij ons laatste bezoek reden we sightseeing Drenthe, en kwamen we langs de tuinbeeldenboerderij in Schoonlo, waar ze als door de bliksem getroffen werd door deze beelden.
Toen ze een foto ervan op Facebook plaatste, kwamen er zoveel reakties van mensen die dat ook wilden hebben, dat ze besloot om maar snel één te bestellen
,s Morgens gebeld, ,s middags bezorgd
Néééééé....niet daar....dat is mijn uitkijkplaats
Hallo Beauty, ff voorstellen wat ben jij snuf snuf, je ruikt vreemd
Moet zeker nog ff bijkomen van de reis,je ziet er aardig grauw en groen uit.
Maarruh...je staat op mijn plek, moet je uitkijken voor die rozenstruiken hoor,
die blijven gemeen vast zitten in je vacht....
En als je wilt zien of je haar nog goed zit, kijk je in de spiegel :-)
Kan nu nog, straks is het hier bezaaid met waterlelies
Spiegeltje spiegeltje in de grond, wie is het mooiste op dit aarderond
Jaja, als ik het niet dacht, vrouwtje vind je niet schoon genoeg,
ach arme, je wordt wel hard behandeld hoor, met die harde borstel
en wat stinkt jouw shampoo zeg.......
ff vergelijken, je bent wat kleiner, dus vast een vrouwtje
ik noem je Bouchra, dat is een oosterse naam en betekend.....
goed nieuws..voorteken ...hmm ben benieuwd of je je naam eer aan doet
Kom, ga je mee spelen, lekker de grond hier omploegen
Kom dan.....of moet ik je halen   3....2....1...Nú
Gek, ze gedraagt zich niet als een afghaan,
en ze ruikt en voelt ook anders, maar toch ziet ze er net zo uit
Hoe zou dat nu in elkaar zitten, ff rustig liggen denken...
Verhip het is een NAMAAK afghaan, wat moet ik daar nu mee!!!!!
Aauw, wie waagt het om in mijn renkontje te prikken
MIEREN Grrrrrrrrrrrrr ,t wordt dus écht lente
En jij kun me er ook niet vanaf helpen, wat heb ik nu aan zo,n vrouw,
oooo je bent de stekelrozenbeschermer, daar zal vrouwtje blij mee zijn.
héé vrouwtje van me, ik vind jou lekkerder dan Bouchra, en wij hebben
tenminste hetzelfde zachte witte engelenhaar :-) en dezelfde BOB-lijn
Maar het allerliefste zou ik toch mijn échte Lady willen,
moet je kijken, we spreken dezelfde taal :-)
Gewoon af en toe logeren is ook al goed hoor, ik weet dat ze erg gehecht is aan haar eigen staff :-)

5 opmerkingen:

Messi zei

Hallo Chakir, je hebt nu dus je eigen "Shakira", geniet van haar, ik heb mijn eigen "silvie"

Ytteh en afghaanse windhond Chakir zei

Hey Messi,

Shakira is ook mooi, maar dan hadden we beide dezelfde naamsbetekenis,,,Dankbaar,,,,
en alles wat dubbel is krijgt volgens mijn staff een andere betekenis, in dit geval ontevreden, dus hebben we in overleg voor Bouchra gekozen :-)

Lisette zei

Wat een beeldschone afghaan. Maar ze kan (zelfs na een wasbeurt) niet tippen aan die machtigmooie Chakir. Veel plezier met Bouchra. Wij krijgen er binnenkort een blond whippetteefje bij :)

Lady zei

Ooh Chakir, nog een paar weekjes en dan kom ik weer bij je logeren. Eerst samen in Hoope de bekers wegkapen en de brokjes samen delen en daarna lekker door je tuin rennen. Ik kan niet wachten. Ik heb een zere teen, anders was ik nu alvast aangerend. Tot gauw mijn lieve Chakir. Je bent vele malen mooier dan je beeltenis.

katrien zei

Chakir, nu heb je 2 leuke dames om over te waken ;o)