maandag 24 oktober 2011

Chakir 3 jaar

Hoera, vandaag is het een extra speciale dag.
3 jaar geleden werd de wereld een beetje mooier.
Chakir werd geboren, en viert dus vandaag z,n 3e verjaardag
Dus zeggen we Happy Birthday tegen
z,n zusje Cassandra en broer Conchobhar in Eissenhutenstadt
zbroer Casanova en zusje Cosma Shiva in de buurt van Munchen
en zusje Chifrah Charai in Bakkeveen
en gedenken we ons zusje Cassiopeia die na een ernstig auto-ongeluk 
veel te vroeg haar reis naar Regenboogland moest maken
Alemaal een verwoeft fijne dag toegewenst


3 opmerkingen:

Lady zei

Gefeliciteerd lieve Kieremans. Het liefst zou ik je persoonlijk willen komen knuffelen en koekjes willen geven, die we dan samen in je tuin op gaan eten. Daarna wel een stukkie rennen om al die calorieën er weer af te trainen. Fijne dag knapperd. Dikke kus van je blonde schone uit het Zuiden.

Ytteh en afghaanse windhond Chakir zei

Vele danksnoetjes lieve Lady voor je lieve wensen.Die knuffel van je hou ik toch zeker nog tegoed????
Koekjes eten in de tuin zou een probleem worden vandaag, de oude carport die op instorten stond wordt afgebroken en ik krijg er nu 30m2 extra tuinruimte bij.....én voor mijn verjaardag wordt er een nieuw 3 persoons hondenchalet met zonnige veranda in de hoek in een halve circel gebouwd :-))..kan ik alle binnenkomers én het mensenhuis in de gaten houden.

Lady zei

Tuurlijk hou je die te goed, lieve Chakir. Enne, dat driepersoons hondenchalet....is die voor jou en mij en onze hondenkindjes? En ik vind je zo stoer dat je als echte waakhond alle binnenkomers in de gaten houdt. Zwijmel, mijn lieve mooie sterke Chakir. Extra kusje op je mooie bolletje.