woensdag 30 november 2011

Golden girl

Stel.........je woont alleen met je vrouwtje
en zij wordt ziek...wie gaat dan met je wandelen???
Frency natuurlijk...wie anders zou er voor ons klaar kunnen én willen staan
Dus toen vrouwtje een zware migraine aanval had, was het feest voor mij:-)
Frency...samen spelen met de werpslinger???
Ik kom hem wel even brengen
                                en daarna gaan we rondrennen hé?
                                o ik ben zo blij, met Frency is het altijd zóóóó leuk spelen :-)
Kom je even?
Kijk eens in de spiegel.....2 beauties
 Vrouwtje noemt jou GOLDEN GIRL vanwege je gouden hart én haarkleur
ALARMMM..vreemd ding in de lucht, het blaast...
                                              Frency!!!Kijk dan toch
ojee, nu heb ik haar pijn gedaan met m,n poten
dan maar even lekker kroelen...kusje erop?
en dan brengt ,,onze slak ,,ons, met zonnebril  op en kotszaktje bij de hand
naar de polder, lekker vrij wandelen
verdorie, moet ik eerst weer netjes lopen
Frency! In de showring moet ik aan je andere kant lopen hoor
en dan m,n benen ver naar achter gooien
maar m,n vacht is nog niet lang genoeg hé?
Hoewel, met jou naast mij maak ik vast wel een kans :-)
en nu ff vol gas, niet de handrem erop zetten hoor...
Kijk..kijk...zoefffffffffff de haasssss...een échte...mag ik mag ik please..
maar misschien  is dat wat je in je hand hebt lekkerder?
Laatste renpartij, het wordt te donker
Aaoewwwww Frency...kom terug...Chakir loves you
Dit was een maandje geleden, morgen(4dec) komt Frency weer
vrouwtje heeft een gekneusde arm na een val van de trap

Maar ook tussendoor komt ze gewoon langs,
samen met Wendy waar ik zo fijn mee kan spelen, komt in het volgende verslag

1 opmerking:

monique zei

Altijd fijn om zo iemand te hebben en die zo lekker dichtbij woont!

Gelukkig hebben wij ook zo iemand, ons nichtje die altijd voor ons klaar staat :-)

Beterschap met je pols!