vrijdag 9 december 2011

Golden Team

Vrouwtje weer in de lappenmand, laatste traptreetje gemist bij het kerstinkopen doen.
Dus ikke weer zwaar gefrustreerd, alleen lantarenpalen binnen handbereik mocht ik water geven omdat ze me met links niet zo goed kan uitlaten.
Gelukkig voor mij.....
                             Komt  het Golden team....
                             Frency samen met Wendy
                                           Ik laat me van m,n beste kant zien
Eerst ff zoenen
Zeg lieffie, zou jij wel met mijn konijn willen spelen?
Dan ga ik eerst ff dollen met Frency :-)
Hé schatje, dat springen is secht voor je hoor, zegt míjn vrouwtje tenminste
Kom op Frency...laat het haas  maar door de lucht vliegen!!!!
Yep, Wendy heeft hem, ik loop voor spek en bonen mee
maar lig wel lekker voor.........
uitkijken voor die kerel met dat glazen hoofd in de grond hoor...
Hmmm we worden geroepen....wat doen we???Negeren of luisteren?

Ga jij maar Wendy :-)  Nephaas vind ik niet interessant
Wáááááááááát.....KOEKKIES?????
Ik kom al.........
Hoe bedoel je eerst zit......heb ik nog helemaaaaaal geen zin in
Doe niet zo kinderachtig...ik heb HONGER, nog niets gehad vandaag!!!
Als ik me lang maak kan ik er misschien net bij
Hé Wendy, kom me eens ff helpen///
Samen kunnen we haar toch wel aan?
Suffie, pak je dat nepding weer, ik ga alleen voor een echt koekkie
Ben je aan het trainen voor haashangen Wendy?
ff opetten!!! We krijgen les over.......
ja is het nu zit of lig???????????of blijf! misschien?
nou, als je maar niet denkt dat ik die circusact ga doen Frency
kun je ff mijn spieren opwarmen? Wendy wil weer spelen
Waaaaaaaaaaaaat? Weer met dat nepkonijn??
Doe jij maar, ik ren wel om je heen
Tjeetje, die meid is toch zo verdraaide snel,
ga ik ff op m,n bek in de bocht
Wendy...je bent een mannenjagerrrrrrrrrrrr
maar ik laat me graag achterna zitten, spannend :-)
Wat zeg je schat...heb je dorst...ik wijs je wel lekker water
Heerlijk, met groene alg, goed voor je huid
Volgende x er ook bij gaan liggen hoor! is véél makkelijker
Wil je even rusten in mijn nieuwe paleis? Het is nog niet af hoor,
duurt nu ook nog wel even met vrouwtjes pijnlijke arm, mag ze niets mee doen
en voordat jullie weer naar huis gaan, gaan we eerst nog
fijn wandelen in de polder
?Vreemde paal, bewateren?
Wat zeggen jullie?
Oooo ertussen zitten, dan fungeert het als fotolijst :-)
Nog even een masage, de tijd vliegt als het Golden team er is
jammer....ze moeten al weer naar hun eigen huis
Krijg ik nog een afscheidskusje van je Wendy...
en kom je snel weer een keer terug, ,t is zo gezellig met jullie!!!


2 opmerkingen:

Lady zei

Zo dat is weer gezellig geweest.

Tosy zei

Chakir.., wat een lieve vriendinnetjes heb je. Nu hopen, dat ze snel weer komen, zodat je weer heerlijk met Wendy kunt stoeien.