woensdag 18 januari 2012

Trimdag

Vandaag was het weer tijd voor Trees
Eerst heeft vrouwtje me thuis fijn schoon gewassen
Daarna heeft Trees me drooggeföhnt, en me mooi gekamd
Waauw, verblindend wit en lekker fluffig met Trees op de foto
Dan wil vrouwtje natuurlijk ook samen met mij..
Maar ere wie ere toekomt,
Trees weet ook beter hoe ze mij ,,in stand,, moet zetten
Dank je wel Trees, voor alles wat je voor ons doet... namens ons beiden
Maar eenmaal thuis, wil vrouwtje natuurlijk ok zorgen dat ik niet te veel in de klit kom
Dus iedere keer naar een wandeling wordt ik op deze geimproviseerde tafel onttakt, en 5 minuten geborsteld, moet je kijken, al die kammetjes, borstels en spraytjes, shampoo,s conditioners, scharen, clipjes en tangetjes...allemaal van en voor mij :-)
Dit is helemaal mijn afdeling, in de kastjes mijn ren en coursingsspullen, handdoeken fohn,  jassen en mutsen.
en daarom zie ik er 10 dagen naderhand nog zo uit.
Zeg Bouchra, doe je stenen bekkie eens open en zeg eens hoe mooi ik ben!!!


Geen opmerkingen: