vrijdag 25 februari 2011

dl.4 Vakantie Callantsoog 2-2011

Hé gezellig, Prince en z,n vrouwtje blijven een paar daagjes,
Kunnen we verder de kust verkennen, samen is dat toch veiliger
Welk spoor zullen we vandaag volgen Prince?
Nou Chakir, ik wil in ieder geval niet steeds met m,n enkels in het water
Ik ga de duinen wel in, doei!!!!!!!!!!!!!!!!!
we hebben een zandhart gekregen, omdat we het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Van al dat wandelen in de zeelucht krijgen we wel honger,
 kunnen we niet naar ons appartement gaan eten???.
O Woeaauw, Prince z,n vrouwtje kookt vandaag,
dát ruikt lekker naar................hahahaaaa, dit kan ik oefenen!
Ladyyyyyyyyyyy, kijk eens, het lukt, samen  met vrouwtje sliertpasta eten
Kunnen wij nu samen naar Italië???????? Eten we samen slierten :-)
hm, sliert voor sliert, dat kan ik nu wel,
en het is zo lekker, geef me maar een groot bord van dat spul
en na een gezellige avond, lekker naar dromenland.
hihi Prince kust doornroosje vast wakker morgenochtend
De volgende ochtend...........
We wachten.......!!!!!.wanneer gaan we nu weer naar het strand?
1 koekkie voor 1 foto......... deal?
Wat!!!!!!!!!!Reizen wij vandaag verder Chakir.....
en blijven jij en je vrouwtje nog hier...dan neem ik nog ff een spurtje
Nog een afscheidsfoto, en dan is het zover, Prince en Lisette reizen verder 
En laten Chakir huilend achter.
(Echt waar, hij had zo,n verdriet, ging door merg en been)
Vrouwtje laten we maar weer snel naar het strand gaan.
Misschien komt Lady nú wel, we stonden vast
 bij de verkeerde paal te wachten de vorige keer.
Nee Chakir, deze vakantie keer komt ze niet meer,
kom we gaan terug, het wordt alweer avond en je moet nog in bad.
Hoezo bad, ik ben niet vuil, aleen maar nat en zanderig
O, we gaan nog naar de grote Baas in Hattem morgen?
oke, dan wil ik op m,n zachts zijn, wordt ik lekker gekriebelt dan
Nou toe dan maar, ff voelen of de temperatuur goed is
Héé, ligt daar een koekkie bij de shampoo????
Nou dan stap ik zelf wel in bad :-)
Nou kom op, zet de sproeier maar aan,
maar maak het niet te lang hé?
Vrijdagochtend 18 februari,
Nog even afscheid nemen dag bij strand......tot volgend jaar.
Zeg Lady, zullen wij dán afspreken , bij paal 12 op valentijndag?
Vrouwtje neemt meestal een aandenken mee van vakantie,
in dit geval een spiesje vers gerookte paling, daar
houdt de grote baas zo van.


Einde van een heerlijke voorjaarsvakantie


4 opmerkingen:

Marlene uit Zuid Afrika zei

Hi Ytteh, Ek het so vinnig na jou blog gaan kyk.
Dit is seker een van de mooiste blogs wat ek gesien het!
Die pragstigste foto,s regtig onbeskryflik mooi.
Ytteh en de liefde tussen jou en Chakir so fantasties.
Neem jy de foto,s zelf Ytteh?
Dit is absoluut pragtig hoor
Jy straalt soveel liefde uid vir Chakir en dis wonderlik Sy is so pragtig.
Ek sal graag weer na jou blog wil gaan kyk wanneer ek weer kansie het.
Die plek waar jy met vakansie was is dat ver van waar jy nou bly?
Dit lyk of jullie baie geniet het.
Tot later dan XXX
Liefde Marlene

Lisette zei

Oooooh, wat een zielige foto waar Chakir zo aan het huilen is. Ik zal nooit meer weggaan jongen, zelfs niet even om te plassen. Oh ja, dan ging je ook mee. Sorry knul, dat je zo'n verdriet had. Nu gaat het toch weer? Korol had thuis een soortgelijk verdriet; hij at niet meer. Terwijl Lady blij was dat ik was opgezouten want nu kon ze naast baas slapen in de grote mensenmand.

De Hofnar zei

Alleen échte mannen durven hun gevoelens te tonen en kunnen het zich veroorloven om te huilen.

Jij bent een kerel naar m,n hart Chakir, en hebt ook míjn hart gestolen.

hihihiiiiiiiiii hartebreker, knuf van mij

Syl zei

Hai Ytteh! :)
Leuk je reactie op Flowtjes blog! Toevallig kwam ik gisteren ook voor het eerst op jouw blog dankzij Lisette.
Inderdaad weer een leuk blog erbij om regelmatig een kijkje te nemen!
Groetjes,
Syl en Flowtje