dinsdag 8 februari 2011

Spel van de wind

Afgelopen weekend stormde het behoorlijk in Blijham,
tijd om wat winderige foto,s te maken
ff anders gaan staan, dat haar zo omhoog is ook zo,n vreemd gezicht.
Gekke bek trekken?Geen probleem
ff close upje ervan hahahaaaaaaaaaaa
Ik kan m,n tong tot een lepeltje vormen zie je dat?
Nou, ,k ben nou wel genoeg gelucht nietwaar?
OK, nog een foto voor op mijn paspoort dan........
En dan wil ik NU een koekje, voor deze fotosessie...
Please.........ik heb toch alles gedaan wat je vroeg.......
En dan even het laatste nieuw.ik krijg wéér halfbroertjes en zusjes
pffff m,n vader kan er wat van :-)
Tja, en als Oosterse windhond mag hij natuurlijk meer vrouwen hebben.
Hé pa, hoe groot is mijn familie nu eigenlijk???



2 opmerkingen:

Anoniem zei

mooie foto s ytteh en hij gaat er mooi voor staan. gr john

Ger zei

schitterend!!