zaterdag 19 februari 2011

dl.1 Vakantie Callantsoog 2-2011

Yoewoeffie, vrouwtje kon op het nippertje nog een betaalbare  last minute boeken.
Geen bungalow, maar een appartement deze keer op de Seinpost in Callantsoog
ff lekker uitwaaien en nieuwe energie opdoen.
Na 3 uurtjes rijden waren we er eindelijk
Snel snel die hal door, ik wil voor het raam liggen :-)
ooo woeaauw, zo kan ik én de strandopgang én de auto in de gaten houden.
Maar wat moet dat kleed op de grond? Ik wil straks hoog liggen hoor!
Vrouwtje...ik wil nú naar de zee achter dat duin....
.koffers uitpakken kan straks ook nog wel.
mmmmmmmmmmm geur van een loops teefje
maar snel dat spoor volgen
o jee,  eerst weer wat foto,s maken.grrrrr
hoezo hoooooooog?????????
Geef dat koekkie nou maar, ik wil verder want het is zo donker
Aan de kant, ik spring je om hoor, ik zie daar wat..........
he, nu is het weg, nou snel verder wandelen dan maar
wat is dit nu allemaal weer
zomaar langs de vloedlijn,zeesterren en een krab, niet aankomen Chakir,
ooo, ze prikken en bijten, maar dan wil ik er ook niet zo dichtbij op de foto
heeeeeeeeeeeeeelp ik wil hier weg....
ff paaldansen samen met vrouwtje haha
maar verwoeft, wie zie ik daar nu in de verte...
oo wat leuk, diezelfde afghaan die we vorig jaar hier ook tegenkwamen.
Woehoeoeoeoef, Khalil breng je vrouwtje Sylvia eens hierheen...
Natuurlijk eerst even gevieren op de foto
maar liever zouden we samen losrennen
helaas zowel Sylvia als vrouwtje vertrouwen ons niet, ze zijn bang dat we er vandoor gaan
Nou, dan zullen we hun maar even laten rennen aan de lijn, hup vrouwtje, grotere passen nemen
oje ze kan niet zo snel, ik zal wat minder hard trekken, zo beter?
,t wordt een beetje heiig, en ik zie ook avondrood komen opzetten
Avondrood, water in de sloot? Morgen dus lekker hondeweer.
Vrouwtje brengt Sylvia en Khalil nog even naar hun huis
Khalil,s vrouwtje is jazz zangeres en heeft ook een liedje opgenomen wat over Khalil gaat,
zo mooi, dat mijn vrouwtje ervan moest huilen toen ze het hoorde.
kijk maar eens op http://www.sylviavansanten.nl/  daar kun je ook het liedje op beluisteren :-)
En nu maakt Sylvia ook een liedje speciaal voor mij, dat komt op haar kerst cd te staan :-)
Kom, tijd om te gaan slapen, en te dromen hoe mijn lied zal klinken.
Maar ik pak wel een stoel, als ik me oprol, past dat nét.
Hé, wat stoort mij nu midden in de nacht..onraad.
woefgrrwoeoeoeow, ik moet vrouwtje beschermen!!!!!!!
Ik hoor haar wel roepen, stil Chakir maar er komt iets uit het donker op me af
Hebbes ........ hap hap hap ojeee, ojeee.....
Niet boos zijn vrouwtje, ik zag écht niet dat jij het was,
maar er was écht een indringen...
Chakir had wel gelijk, een paar dagen later bij onze late avondwandeling zagen we iemand bij ons naar binnen gluren met een bivakmuts op, hij rende snel weg toen we hem zagen, later bleek dat er rondom ons appartement overal ingebroken was.
Gelukkig was de beet maar een schamper,het drong plots tot hem door dat ik het was

1 opmerking:

Ineke zei

Je vrouwtje heeft wel weer heel mooie foto`s gemaakt vooral die van de ondergaande zon, mooie kleuren. Wel schrikken hè Chakir die zeesterren maar wel bijzonder.