donderdag 29 december 2011

Kerstweek 2011

Een paar weken geleden kwam Frency helpen om onze kerstbomen te versieren
De rode is voor mij :-)
Ik fluister de monnik een kerstwens toe..........
en afgelopen week kwam er een prachtig kado uit Engeland aan
Een look a like me..mini afghaantje
véél hanteerbaarder voor vrouwtje dan een echte
en kijk eens, voor mij een heerlijk kerstdiner, en een koekjesboom
yammie
1e Kerstdag moest vrouwtje werken, dat gaat altijd door in de zorg
maar de 2e dag kwamen haar  moeder en zus bij ons
heb je wat lekker meegebracht voor mij vrouwvangrotebaas?
oja, ik moet eerst netjes zitten..mmm lekkere koekjes :-)
later die dag gaan we samen kijken wat vrouwtje , verkleed als kerstvrouw
allemaal in de keuken doet
Vrouwtje bereid een eenvoudig Kerstmaal,
Tomatencremesoep,een Rollade uit het kerspakket,
 gemengde sla en gebakken aardappeltjes met Vienette als toetje,
en voor mij een Renske kerstdiner
Ik ben de enigste man vandaag, nu ,,grote baas,, er niet meer is
En da,s best moeilijk, we missen hem zo, maar maken er het beste van
Voor mij is er als toetje een huppeltje
Ojee, dat betekend eerst dansen :-)
Zeg vrouwtje, als je nu eerst je oude prof. dansschoenen eens uit de kast haalt.
Die staan je heel wat eleganter dan die stevige stappers :-)
kom, huppeltje, zoek de weg naar m,n bek maar..slow, quick quick slow,..HAP
,s avonds moet ik de bank delen, want omdat ieder in de familie
slecht in het donker kan rijden, blijven ze slapen...gezellig :-)
De volgende dag vertrekken ze weer, en krijgen wij nieuw bezoek
vrouwtje, mag ik vandaag koken met die leuke schort voor ...
Wendy en Frency komen toch op bezoek????
Hi Frency, we hebben nog veel over van gisteren....
zullen we dat samen even opwarmen???
En voor Wendy en mij zijn er nog koekjes uit de koekjesboom...lekker!!
Wendy....we moeten eerlijk delen, de scheidsrechter staat erbij :-)
Daarna gaan we een poosje gezellig uit het raam kijken
Nou kom op zeg Wendy!!!! Zo koud is het hier nu ook weer niet!!
O, je vrouwtje heeft je alvast aangekleed voor onze wandeling?
Nou jasje ook nog maar aan dan koukleum....
En daarna brengen we jullie fijn naar huis




Geen opmerkingen: