zondag 18 december 2011

Op woestijnbezoek bij de Shekari-Mahour meiskes

Wat ben ik toch een mazzelkont, de Shekari-Mahour clan is verhuisd naar Duitsland,
en hebben ons uitgenodigd om op bezoek te komen
Vrouwtje heeft me snel gewassen en mooi gekamd
Zo, hoop dat ik in de smaak val bij de dames, beste poot maar voor zetten
O, moet opschieten van vrouwtje, het is nog een uurtje over de grens rijden
Lia en Gerard staan al ongeduldig op mij  te wachten,  joehoe, ik ben er!!!
Ooooohhh waauw!!!! wat veel prachtig wit woestijnzand :-)))
Gerard....mag ik met jouw schatjes spelen? Ik ben  héél lief hoor...
O, gaan we eerst water geven, ik doe wel mee hoor schat.
O wat een genot, al die meisjes helemaal voor mij alleen
Yessssssss, ze vallen op me :-)
Vrouwtje, ga jij maar lekker met Lia en Gerard naar binnen
Wij vermaken ons wel
Valt vrouwtje daar in katzwijm
Gerard had een prachtig tegeltableau beschilderd(oorspronkelijk is blauw)
en ze is er helemaal wég van, alleen als ik er op mag moeten de oren
veeeeeeeeeeeeel langer :-))))
'
Wát zeg je, verwacht je nog meer herenbezoek
o je broer Rustam..komt een weekje logeren..Ned. Coursingkampioen 2008?
Kweenie of ik dat wel zo leuk vind, ik speel liever met dames alleen
en jullie zijn toch ook supergoed met coursen,
Roghier ik heb gehoord  dat jij zelfs 2x de Holland coursing Cup gewonnen hebt
Nou ja, verwelkomen jullie hem maar, ik kijk wel de andere kant op
Waauw, dat dekje wil ik wel graag van je overnemen Rustam
Jammer, het klikte niet tussen Rustam en Chakir, ze konden er samen niet
uitkomen voor wie de vrouwen waren, dus gaan we naar huis
smak droom smak, wat een heerlijke vrouwen zijn er toch
én wat een macho mannen.....hoop dat we snel weer gaan en dat er dan geen concurentie is
Yes, een paar weekjes later is het weer feest, en Frency gaat ook mee
Sorry Lia, mijn afghanendames gaan voor met de begroeting
Schönes guten morgen Rossi und Seven :-)))  Gek eigenlijk hé? Ik ben in Duitsland geboren en moest Nederlands leren, en jullie zijn in Nederland geboren en moeten nu Duits leren
Volg mij maar schoonheden, dan kunnen jullie even Frency begroeten
Ze heeft altijd héél lekkere koekjes in haar jaszak
en ze kan ook héél hard rennen, zó gezellig...lief zijn tegen haar hoor!!!
O, onze staff gaat eerst weer koffie drinken,ze vinden het zeker te koud hier buiten
Nou tot straks dan, ik heb een plan wat niet mag dus dat komt goed uit
Chakirrrrrrrr vertel,... vertel,..... ik zal niets verwoefen
nee laiverd, we wachten even op je zusje, hé haal jullie namen altijd door elkaar
Wie is nu Roshanai(Rossi) en wie is Roghieh(Seven)wel een beetje lastig dat jullie een
kennel en een roepnaam hebben en ook nog zusjes zijn..
Ik denk dat jij voor me Seven bent hé?
Nou, ik had het volgende bedacht, ik graaf een gat voor ons, héél diep
want Gerard heeft gaas het verdraaid diep ingegraven
yess, ga door, ga door, dat bos hierachter is ook nog allemaal van ons :-)
en daar huppelt heel veel lekker vers eten rond
lekker eten.....uhhhhh, dames, als échte Duitser weet ik...
deze kuil is helemaal alleen van mij, graaf er zelf maar 1 als je eruit wilt
Ojee, betrapt
Frency, écht waar hoor, ik stond alleen maar een gat te bewaken
zodat de meiskes niet konden ontsnappen :-)))
Wát zeg je...leugens hebben korte poten...maakt niet uit, ik heb er 4!!!
en daarmee kan ik harder rennen dan jij...pak me dan....als je kan
O verwafferdewoef, ik zie vrouwtje er vandoor gaan naar de auto
Wacht op ons vrouwtje, we willen mee terug naar Nederland
Sorry schat, roodharige schoonheid, jij moet hier blijven
jouw personeel kan niet zonder jou
Kom nog maar ff zoenen, we komen gauw weer als het mag,
maar jullie mogen ook altijd bij ons komen spelen hoor.
Eigenlijk heb ik nog helemaal geen zin, het is nog lang niet donker
Nou ja, kan ik thuis nog even lekker van het zonnetje genieten, voor m,n nieuwe paleisje
Dat is al bijna af, straks gaat de rode loper uit en kan ik damesbezoek  op gepaste wijze ontvangen

Geen opmerkingen: