vrijdag 11 september 2009

2e deel vakantie Zwitserland: Crans Montana

Zo, vrouwtje houdt van afwisseling, we gaan naar een ander hotel van Flex Chalet in Crans Montana, niet zover van hier, maar met al die bergpassen zijn we toch een dagje onderweg. Woef, je zou er duizelig van worden, en vrouwtje krijgt spierballen van al dat bochtjes draaien aan het stuur.
Af en toe lig ik helemaal schuin naar achter of naar voren in de bench, zo steil zijn de weggetjes.
Kijk dit is Chalet Vermala in Crans Montana, helemaal boven op de berg. Hier was ook een speciale hondenweek, maar nu met heel veel blindegeleidehonden en hun baasjes, heel bijzonder. Jammer genoeg werd het hier slecht weer, zodat we meestal in de wolken zaten maar ja het was ook al ver in september
In de badkamer lig ik het liefst, vlak bij mijn eten op haphoogte.
Tja, ook hier gaan we natuurlijk weer nieuwe dingen doen, alleen wandelen is geen succes. Volgens vrouwtje trek ik haar van de berg af, en aangezien dat smalle rotsachtige bergpaadjes zijn vindt ze dat niet leuk. Dus gaan we eerst met de auto een half uur de berg af, en dan een uur verder naar Fisch, daar is een cabine baan en dat heb ik nog niet beleefd.
Tjee wat een groot ding zeg, maar ja hij gaat dan ook tot 3000 meter!!
Hee knappe bestuurder, kom niet in de buurt van mijn vrouwtje, ze hoort bij mij haha.
Oeps, we zijn boven, hier is het koud brrrr. En al die mensen hier willlen op de foto met mij. Héé vrouwtje, moet je geld voor vragen, dan kun je voor mij een lekkere biefstuk kopen!!!Stukje vers vlees is al veel te lang geleden.
HONGER!!!!! Please als ik nu net zoals een alpenmarmot doe, krijg ik dan wat??? Vrouwtje en ik samen op de Aletchgletcher  3000mtr. bij Fisch in Zwitserland.

Geen opmerkingen: