dinsdag 1 september 2009

Vakantie /ontmoeting met papa Leo (Feel the Sun)

Zo, Zwitserland zit erop, we gaan nu via de watervallen van Schaffhausen naar Schönwald en blijven daar een paar dagen bij mijn papa Leo en halfbroer Hassan. Rosi had ons uitgenodigd omdat vrouwtje heel graag mijn vader eens écht wou zien.
Oei, mijn papa is GROOT.
Met mijn halfbroer Hassan heb ik leuk gespeeld in de tuin.

En daarna lekker samen geslapen.

De Azawak Sugar moest in de bench; hij deed boos tegen mij, en vrouwtje moest steeds in ,,de achteruit,, lopen, anders beet hij in haar poeppa zei Rosi. Nou ja zeg!! MIJN VROUWTJE, waag het niet.
Kijk, gezellig, bij Rosi wonen veel verschillende honden. Hier sta ik bij Hassan, Vanessa, Valentino en Lady. Verder zijn er in de parterrewoonkamer nog Leo en nog 2 oudere afghaanse windhonden.We zijn na een paar daagjes weer verder gegaan. Nieuwe avonturen. Op weg naar Deisenhofen waar mijn broer Casanova woont.

Geen opmerkingen: