maandag 15 november 2010

Chakirs 1e échte renwedstrijd

Yipwoeffie, vandaag mag ik meedoen aan de Sint Nicolaasren in Oude Pekela
Mijn 1e échte ren, ook de 1e wedstrijd B-afghanen dit jaar!!!!
én er zijn er 6 ingeschreven................
De Sint zelf zal met zijn Pieten ook aanwezig zijn
en Hieperdehieperde verwoeftwaf, mijn vriendinnetje Lady Camee is gisteravond al met haar personeel en Korol en Prince afgereisd  naar Oude Pekela en doet ook gezellig mee.
Waauw, mijn personeel moet maar weer op bodybuilding, ik wil ook gedragen worden naar de start!!!!!!!!!!!!!
Hmmm 2 afghanen mogen niet met ons meedoen, de insiders weten wel waarom
Oooooooooooo haasje ligt voor mij, dan ga ik ook maar liggen.....wat zeg je Lady, moet ik gaan staan?????????
Ojee, nog 2 vrouwen naast me, Yepwoef, ik heb een Harem!!!!!!!
Niet naar ze kijken...dan krijg ik een disc
Maar als ik nu achter ze blijf lopen, kan ik lekker genieten van die mooie billen
Hup Lady, ik wil wel dat je die rooie meisjes ver voor blijft
Grrrrrrrrrrr ik heb teveel haar aan mijn poten, ,k wordt vastgezogen in de baan
die is ook wel érg drassig na de overvloedige regenval
de dames wegen natuurlijk een beetje minder, ach laat ze maar
Als échte galante heer zal ik ze maar een ruime voorsprong geven, is goed voor hun ego.
Hé, daar komt die Klaas waar vrouwtje die man in het starthok besteld heeft
Denk dat ze niet lief genoeg is geweest, want ik heb alleen maar viervoeters gezien naast mij.
Dan is het pauze,eten voor de mensen, en de honden die gerend hebben zijn ingeschakeld als securety voor de auto,s van ons personeel,
maar hier zit een beeldig black and tan afghaante Wendy, wie weet mag ze volgend jaar ook wel meedoen
die Klazenman heeft Grunnigse stiefels gekregen, want de zandbak is een waterbak geworden, en hij moet toch af en toe honden opvangen hahahaaaaaaaaaaa
Lady,s personeel heeft het goed voor elkaar, lekkere stampot eten aan een tafel
En mijn vrouwtje laat zich het kipkluifje goed smaken op een ,,palmenterrasje,
Sint en Piet controleren het podium waar we straks op komen te staan, naast die lekkere zak eten :=)))))))))))))
2e ren, ik mag nu onder een zwart dekje, staat beter bij mijn kop(en nu ook bij mijn poten) vindt ik
Mocht ik gelukkig van Lady lenen, op die van mij zaten geen nummers...........
M,n turbo werkt vandaag niet zo goed, zit zeker verstopt, nou ja, ik heb een geweldig uitzicht...........
Verdikke, mijn meisje heeft wél een goede conditie zeg, Nou ja, ze is helemáál geweldig,snel, mooie bouw,pracht billen een weelderig blonde lange haardos, lief én inteligent!!!
Jaaaaaaaaa........ik wil.:=))))))))))))))
Hahahaaaa Klaas gaat op mij lijken na de 1e ren, rood dek, witte vacht met zwarte onderkant
Mooi plaatje, Ikke met mijn Harem...marruh, Lady Camee blíjft de Hoofdvrouwe
Tussen Lady en mij zat een kleine 3 seconde verschil in tijd, als ik nu eens samen met haar ga trainen.....
Maar mijn vrouwtje is heel trots op me, én gelukkig dat ik zonder blessures in de waterbak ben gestrand
Zo, en nu het prijzengeld ophalen en dan naar huis, Yoeperdewoefhoera, Lady en haar staff gaan mee, ze blijven logeren bij ons huis....snelsnelsnel, kunnen we fijn spelen in ozne tuin.
Zeg vrouwtje, waarom ga je er nu bij liggen, kom snel opstaan, ik trek je wel even uit de modder
Nog even kijken hoe Klaas de salukies opvangt in de modderwaterbaan
Nou, goed gedaan hoor, volgend jaar mag U weerkomen, maar dan die man voor mijn vrouwtje meebrengen hoor!!!!
Lady,s staff rijdt achterons aan naar ons huis,ik houdt ze goed in de gaten zodat ze ons niet kwijtraken.
Waauw, nu wordt het vast heeeeeeeeeeeeeel gezellig, aprés ren thuis....

Wordt vervolgt....met samen wandelen met de Brabanders in en om Blijham
Dat wordt genieten de komende weken.............




1 opmerking:

Lady zei

Gefeliciteerd chakir, was een goede prestatie, je hebt sowieso al veel afghanen achter je gelaten die niet eens aan de start durven te komen. En die tijd was helemaal niet slecht voor deze zware baan. En wat waren we vies LOL.