vrijdag 26 november 2010

Gezellige gasten Aprés ren 3e dag, wandeling naar De Blauwe stad

Teamoverleg, onze staff will gaan wandelen naar De Blauwe Stad
Zeggu Chakir, daar wonen jouw vriendjes Amoah en Emahr toch???
Ja, maar wij gaan in een ander stuk vrij wandelen, daar waar nog praktisch niet gebouwd is
Dit is het Riet, vanuit de lucht gezien, wij zoeken iets met wat minder water dame en heren
Kom op, even warming up, dan kunnen we er straks direct vandoor racen..

huphuphup....grrr warming up
Genoeg zo, op naar de auto,s het is hier maar 7km vandaan...

Baasjes opgelet: bij het bord WEI wachen als jullie ons kwijt zijn
Even nog de plattegrond bestuderen

Wie is Lady en wie Chakir? ,t kon wel een siamese tweeling zijn  :=)))

Welke kant wil je op Lady, jij bent de hoofdgast, dus jij mag kiezen
Die planken op het water lijken me wel wat Chakir, kan ik je straks we duiken leren hihi
OJEE, nee toch
Zeg Lady, ik kan je toch wel vertrouwen hé? Niet stiekum mij een zetje geven want ik weet niet of ik kan zwemmen....
Leuke aanlegsteiger voor jullie toekomstige jacht(je) niet???
Lady en jongens kooooooooooooooomen
We hebben dezelfde lichaamstaal, dus het zit wel snor met onze liefde...
We gaan ons personeel eens laten schrikken........ rennuhhh zo hard je kan
Doeiiiiiiiiiiiiii, wij gaan op jacht, reuze spannende geluiden daar verderop in het riet
(die stipjes bij het water zijn de hondekids)
Haasssssssss?????????Fazantjesssssssssss................ETENNNNNNNNN
Kom op omsingelen die prooi...........
Verdikke, wat heeft mijn meisje een conditie zeg.hhhhhhhh-hhhhhhhhh
Kijk uit Korol, een sloot
Ik spring niet meer, ben veeeeeeeeeeeeel te moe!!!!!
Korol ook een beetje???????Of hou je niet van springen??
Ons personeel roept.......en zoekt...........heeft ook zin in wat eten....
en die haas was ons te slim af, ik heb ook trek,
waar was dat verzamelpunt ok al weer...
Oja, bij dat info centrum,  yep gevonden
Ik ga maar vast lief bij het bord WEI staan... maar Lady wil nog niet naar huis
Kijk, dat is nou service, wij krijgen thuis eerst lekker vers gekookt schapenvlees vermengd met brokken opgediend.
Dit vind ik nu minder leuk, Baas Wim vind dat ik ook direct na het wandelen gekamd moet worden, en vrouwtje is het er mee eens grrrrr
En dan komt de grote verrassing.Onze staff gaat niet naar een restaurantje vanavond,
 maar baas Wim gaat koken
Iedereen moet de keuken uit..........

Vrouwtje had speciaal voor haar gasten hun lievelingsdrinken in huis gehaald.
Blijkt baas Wim Italiaans te gaan koken, dus dat kwam goed uit




MMMMMMMMMMMMMMMmdat ziet er voortreffelijk uit
Spaghetti Carbonara met een vleugje liefde klaargemaakt a la Wim
,t zag er niet alleen lekker uit, het smaakte overheerlijk. mijn vrouwtje likte haar vingers er bij af
,s avonds moest ze nog even een paar uurtjes aan het werk,de thuiszorg gaat dag en nacht door...
gelukkig had een lieve collega het eerste deel  dienst van haar avonddienst overgenomen, zodat ze rustig kon eten. en daarna konden wij nog lekker uitrusten van de toch wel vermoeiende dag.



2 opmerkingen:

Messi zei

he chakir je liep op de geboorteland van mijn baasje, nou ja in de omgeving dus. Wij zijn deze zomer nog in Bourtange geweest, moet je ook eens doen met je personeel. Maarre ... jij en Lady zijn een heel leuk stel

Lisette zei

Hihi, die cola light.... Volgens mij stroomt er meer cola light dan bloed door Wims aderen. De Prosecco was ook heel erg lekker. En de spaghetti. En ik moet van de hondenkids zeggen dat het schapenvlees ook heerlijk was. Kortom, we moeten gauw maar weer eens ruim driehonderd kilometer in ons campertje rijden naar het hoge noorden om deze gezellige dagen over te doen want niet alleen het eten en drinken was goed; ook het gezelschap was superieur.