maandag 29 november 2010

Gezellige gasten apres ren 4edag wandeling naar Veendiep

Grwoefwaf, gelukkig de fotosessie is voorbij.
Eens kijken hoe snel we ons weer lekker modderig kunnen maken.
Hier begint onze rondwandeling bij het 1e van de 3 vennetjes bij  natuurgebied Veendiep
Yepwoef, hier is alles wat ons hartje begeert, water,bos,bladeren gras en MODDER!!!
Nou doeiiiiiiiii, ons personeel moet zich maar met elkaar vermaken
Wie het eerst zwart is???????????
Kom ik wijs de weg wel, ben hier eerder geweest
ff wachten, de dame moet even haar geur hier achterlaten
Hé jongens moet dat nou???
Nog niet eerder een lekkere dame geroken zeker
Je moet je niet zo lang maken Lady,
Lange honden mogen hier niet los!!!
Kom snel Chakir, voordat de boswacher ons in de gaten krijgt.
 Lady....ik ruik water, kom gauw dan maken we ons snel een camouflagekleur
woef, alle eendjes ff doorzwemmen, wij willen graag even baden...

ff een modderig stukje zoeken
Goedzo meiske, pootjes vallen al minder op
Mijne zijn ook nat, nu even door het zwarte zand en blaadjes rennen
snufsnuf....wat ruik ik hier nou weer
Ladyyyyyyyyyyyyyyyy ik heb een kindhondje gevonden help!!!
Hee kleintje, ben jij je baasje kwijt, wij helpen wel zoeken hoor
Hou het kind in de gaten Chakir, het wil ontsnappen
We kunnen het misschien ook wel adopteren Lady, als we het baasje niet  kunnen vinden
Kijk eens jongens, een klein ukkie gevonden, lief hé, zu die man daar in de verte bij hem horen?
Woewoeeeffffffffff....meneer, bent u een kindhondje kwijt....
Nou spring maar op m,n rug dan, dan breng ik je wel even terug
Ja, je moet natuurlijk ook af en toe even aandacht geven aan je huisgenoten
Aauwww, bramentakken, daar heeft Prince-je geen last van
Chakir heeft ook een paar van die venijnige prikkels, en is zooo moe
Kom op jongens, we gaan de auto zoeken...en van je hela hola houd er de moed maar in...
de pahahaden op, het  veheheendiep in,
en van je hela hola we moeten bijna naar huis :-(((((((((((
en na het rennen is het heerlijk uitrusten, Lady mag op Chakirs troon in wording.
Als vrouwtje er nu eens een princessekroontje bij maakt, wil lady misschien wel samen met mij op de bank
Als we beide ons kontje een beetje intrekken past dat best :-))))
Lady slaapt graag op haar rechteroor, en ik op mijn linker, komt dat even goed uit...
Gaaaaaaaaaap ...alhoewel, laat ik voorlopig nog maar even de troon voor  mij alleen houden, kan ik lekker languit liggen
Mijn troon, met 1 kroontje...met mijn foto erin
Nu moet de finishing touch nog, lederen bekleding,een lade voor mijn eten en knuffels ennuhhhhh
,s avonds mocht ik weer op ons huis passen, en ging onze staff weer naar /Duitsland eten, ditmaal bij
vrouwtjes ,,Griek,, in Papenburg.
Alleen,..... ze kwam terug zonder Lady Prince Korol  hun staff.
Woeaauuwwwwwwwwwwww Missing YOUUUUUUUUUU

Chakir heeft nog daaaaaagen lopen zoeken en ruiken  waar ze gebleven waren
Kom maar snel weer een keer terug, we vonden het héél gezellig


Geen opmerkingen: