dinsdag 23 november 2010

Gezellige gasten aprés ren 1e/2e dag wandeling naar de Wedderbergen

En nu wordt het pas écht gezellig.
Lady Prince Korol en hun staff gingen mee naar ons thuis in Blijham
Vrouwtjes woonkamer veranderde in één grote gezellige hondenmand.
Met een beetje inschikken was er zelfs voor de tweebeners nog plaats
Waauw, ze hadden lekkere kadootjes meegenomen,
Na een nachtje waren we allemaal genoeg uitgerust om aan de 1e wandeling te beginnen.
Natuurgebied de Wedderbergen in Wedde,
 we moesten wel een stukje omrijden want de Camper was te groot en te zwaar voor het mooie weggetje met nostalgisch bruggetje
Nog even niet in het water gaan hoor,...........Staff wil nog droge foto,s maken!!!!!!!!!
Ladyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Nou kan ik natuurlijk niet achter blijven,mmm lekker bronwater zeg.
en nu langs de survival baan lopen
Allemaal ff lache naar de fotograaf..........
Waauw, wat gezellig zo allemaal samen rennen
Baaaaaaaaaaaaaaas we zijn hierrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik vind dat Prince-je ook wel heel leuk, maar hij is zo snel...........
hhhhhh wel vermoeiend hoor om ze allemaal bij elkaar te houden
Halt, ff pauzeren??????????
Hmmm mag ik zeker niet horen wat ze te smoezen hebben....
O taktiek, zij zijn het haas...grrrr 3 haasjes, waarvan één heel lekkere
Dít is pas een echte coursing
maar wat zie ik daar nou ........
soort ..........Korol a la Lochness????????
Ja hij is het echt, waarom ga je eigenlijk liggen Korol, is toch veel te koud
Nou als ze maar niet denken dat ik ook nog een keer in dat koude water ga
heb me net drooggerend
Kom Lady, nog even wat zand in onze haren verzamelen, leuk voor thuis maken we samen een zandtapijtje in de woonkamer, mijn vrouwtje vindt dat niet erg.
zou ze dit een leuk zandpatroontje vinden???
Ha, ik zie de auto al , opzij.........ik wil voor :=))))))))))
Vrouwtje kookt elekker vers hondeneten voor ons vandaag
en het wordt buiten geserveerd
Hé Korol, jouw bak staat aan de andere kant hoor
Daarna is het voor ons Siësta,
wij zijn aangesteld als security voor de woningen,
 en onze staff gaat lekker uit eten
in Aschendorf-Duitsland bij Uwe, bekend om zijn schnitzels



Geen opmerkingen: