maandag 31 januari 2011

Alweer bijna 2 jaar samen

Alweer 2 jaar geleden ondernam ik een lange  reis van10 uur over besneeuwde en gladde wegen naar Eisenhuttenstadt om mijn kleine hartedief Chakir  te gaan ophalen.
Op 1 februari, mijn verjaardag, kon ik hem eindelijk in mijn armen sluiten.
Omdat we dat morgen natuurlijk vieren ,   .onze lederen bruiloft :-)))
moest de troon van King Chakir natuurlijk wel af zijn, dus nog snel aan de slag.
Nog graag een extra laag van dat vulling vrouwtje, mijn kin ligt graag op een zachte leuning
Die kleur van de rugleuning heb je goed gekozen, past perfect bij mijn zadel.
Een jaar geleden vierden we ons 1 jarig samenzijn met een vakantie in Callantsoog,
 toen sneeuwde het.
en las vrouwtje mij het volgende gedicht voor.snif.......
Zou ik dit jaar weer een gedicht krijgen??
Nou in ieder geval is mijn bank klaar, kan ik morgen op gepaste wijze het bezoek ontvangen
De onderkant is metaalkleurig, want ik lig in de feng-shui hoek van metaal.
De tijd vliegt, wat hebben we weer veel meegemaakt het afgelopen jaar,
Chakir in de spotlights
Samen een jaar naar coursings en rennen, met veel plezier én goede resultaten,
jaaaaaaaaa   zo,n vurige liefde geeft je vleugels :-)
Kijk, dit was nu écht een toevalstreffer, Chakir probeert zijn troon even uit,
en ging met z,n mooie hoofd precies onder  het fotolijstje met kroon liggen,
King Chakir vanaf nu dus???
Zeg vrouwtje, kun je eigenlijk ook haken, deze muts draag ik nu al 2 jaar,
en is toch echt versleten en veel te krap geworden hoor
Krijgen we nog een superbericht, we kunnen een fijn vakantiehuisje in Frankrijk huren,
 met volledig omheinde tuin, gelukkig is hondentaal universeel, maar ojee
vrouwtje spreekt geen woord frans.......
Er woont ook een leuke afghaanvrouw, ze heet Kitty,
 en er is een fiets waarmee we een eigen cours kunnen uitzetten.
en nog veel meer windhonden in de buurt..
 ..yes, een echte sportvakantie dus.
Hé vrouwtje hoeveel nachtjes waken nog voordat we erheen gaan??????
Mmmmmmmm een hele tijd nog dus, nou dan ga ik maar poosje dagdromen
van al het moois wat ons nog te wachten staat.
O kijk nou eens, liefde maakt blind zeggen ze,
 dus werd er een  levensgroot bilboard gemaakt
zodat iedereen het goed kan zien.
Inmiddels is het bijna 2 februari, en hebben we via de post,
mail, Facebook en telefoon veel felicitaties gekregen.
ff een paar laten zien, deze kwam héél vroeg al van Francien Roele,
een prachtbewerking van ons twee-en, met de toekomstige prins van vrouwtje?????
En baas Wim, van Lady weet ook precies waarmee hij vrouwtje het meest gelukkig mee maakt,
een afbeelding van mij.......Waauw, in drievoud nog wel.
En van het hele roedel daar de toekomstkaart, King Chakir met zijn troonopvolger :-)
en als afsluiting kreeg ik toch nog weer een mooi gedich..snifsnif







5 opmerkingen:

Messi zei

Feestdag in stereo dus morgen; maak er superfeestje van, felicitaties van ons

Lisette zei

Heeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag én met je mooie verjaardagscadeau van twee jaar geleden. Wat een schatje was het toen en wat een lieverd is ie nu. Een heel fijne dag en nog honderden verjaardagen samen met je lekkere dier Chakir. We zullen een borrel op jullie nemen Of cola!).

Liefs van ons allemaal,
Wim, Lisette, Lady, Prince en Korol.

Ineke zei

Heel leuk Chakir, zoals je op de foto staat met die kroon boven je hoofd Binnenkort komt er ook een Markiesje in de familie van je vrouwtje. Ook een heel mooi en lief hondje.

Ytteh en afghaanse windhond Chakir zei

ha, een Markiezin erbij in de familie, ik verheug me erop samen te gaan spelen.
Haar gebied heet markiezaat, heb je al een mooie adelijke naam voor haar bedacht?

Ineke zei

t`Word vast een dolle boel, de naam is nog een verassing