woensdag 6 april 2011

Cavom ren 3-4-11 Oude Pekela NL

Vandaag wordt vast een spannende dag, want ik krijg vanochtend alleen een snee droog brood als ontbijt...

Vroeg wandelen en dan in de auto, wroeffff rontonde...2e afslag, da,s richting Pekela, en de volgende rontonde 1e afslag, da,s de renbaan!!!!!!
Maar anders dan anders, veel meer auto,s honden, mensen én ...FOTOGRAFEN...
Yoehoeoeoeeeeeeee wij staan hier....
ff mooi plaatje schieten jongens???????? :-)
Vindt mijn staff altijd leuk
O, wat leuk, een wedstrijd, eerst melden hé vrouwtje...
En dan inlopen, hup hup, maar...waarom moet ik nu eerst weer n de auto.
O, je denkt dat ik pas op 39 aan de beurt ben....heb je dat nu wel goed gelezen?

Verwoeft, hoor je nu wel, zit ik in de auto te wachten en worden we opgeroepen....
VROUWT    we zijn nr.17!!!  ;koooooooomen
Rennen, Nú, hier linksaf , snel snel, anders is mijn beurt voorbij
Ojee, ik moet ook nog nodig, mag ik nog ff snel bij diezelfde boom als die mooie Salukie?
Vrouwtje, wat doe je nu gek, je staat helemaal krom, we moeten wel doorlopen hoor..
hoezo ff rustig, doet het daar pijn???
En met die bibberhandjes van je, doe je me píjn, m,n oren zitten niet goed bij m,n renkorf...auauauawww
Ha, dat is beter, korf af, maar ik ben ook vrij.Yoepie, lekker eens alleen het terrein verkennen.
Maar waarom wil iedereen mij nu vangen, gun me toch ook eens een pleziertje
Ik heb een heel lekker teefje geroken, haar spoor loopt naar de kantine..
Tja, Chakir, nu moeten we een beurt overslaan, maar je hebt geluk,
je mag straks na de pauze, op herkansing, ze matsen ons wel hoor, vast omdat je de enigste afghaan bent vandaag. :-)
Kleurt mooi, zo,n witte vacht op een groen tapijt

Hey jury, wat loop ik mooi langs de paaltjes hé?
Jammer dat de foto,s van de andere fotografe er nog niet zijn, deze zijn een beetje veraf
Kijk, en dit is helemaal toppie natuurlijk, Ik op de Ereplaats, vrouwtje een bos bloemen,
en ik een lekkere zak eten Yammie,
Maar we hadden het toch spannender gevonden als er meer afghaanse windhonden meegedaan zouden hebben, volgende x weer dames?????
Nou vrouwtje, nu ff voorzichtig samen uitlopen, ik wil nog wel graag vaker met je rennen.
Kom gaan we naar de auto en naar huis, zal ik je hartepijn wel wegkroelen
Met hartelijke dank aan Hans Kamminga van Double speeds whippets, voor het maken van de leuke foto,s
Video van Chakir, gemaakt door Hans Kamminga.

2 opmerkingen:

Lady zei

Wat geweldig dat ze dit allemaal doen voor je. het blog wordt steeds spannender. nog even en mijn personeel kan bij jou op bijscholing.
Knuffels van jou Lady

Lisette zei

De allerliefste Afghanenman is tevens de allersnelste Afghanenman. Dikke kus voor Chakir. Of een extra koekie, daar heeft ie meer aan.