dinsdag 19 april 2011

Voorbereidingen voor Chakirs 1e internationale coursing

Haaaaaaaaaaaaaaaiiii, ik heb een groot probleem
Ik moet me gaan ,,voorbereiden,, op mijn 1e Internationale coursing in Duitsland
maar..........heb last van concentratieproblemen.
Er is een hot-dog aan de andere kant van deze deur
Ik kan haar horen roepen, maar ik mag er niet heen van vrouwtje :-(
Ben al in hongerstaking gegaan, maar dat hielp niet
Als ik nu eens héél hard tegen dat glas aankrab, barst het misschien wel....
Sachaaaaaaaaaaa, ik kom hoor!!!!!
Hm? Afleidingsmanouvre?? Wat krijg ik nu een grote stoffen bench zeg,
naturel grastapijtje op de bodem, plekje in de schaduw,
 én plekje in de zon maar uit de wind, heerlijk
En dan naar de renbaan in Oude Pekela, héé alweer een vrouwtje
Hallo schoonheid, je ruikt niet zo lekker als mijn buurhond, maar
ik vind je wel heel erg mooi.Je lijkt op mij in het zwart :-)
Jij heet Faibel van de Chocly hoorde ik, en je komt ook uit Duittsland.
Zullen we een stukje als yin-yang samen oprennen?
Héla meisje, je mag me níet aantiken hoor, dat heet hier storen
en als ze dat gezien hebben krijg je een disq
Je vrouwtje zei dat je snel was, ik heb nog ff ingehouden want ik voelde je adem niet meer,
maar ik moet nu de haas ff pakken hoor, tot straks :-)
(Zwarte stipje rechts ver achter is Faibel)
Ha, de 2e ronde mag ik weer alleen, als die vrouw nou voor me had gelopen
had ik nog een keer samen gemogen, had ik nóg sneller gelopen,
maar zoveel verschil was niet goed voor haar ego
Ik heb ook een nieuwe assistente gekregen, Francy Heidekamp,
 inderdaad, de dochter van Wubbe, ik mag haar de starthokken laten zien
en daarna kan ze zo hard rennen dat ze me liefdevol bij de finish in haar armen sluit :-)
Als we thuis komen staat de grote bench er nog, maar met de deur open!!
Zal de carportdeur maar goed in de gaten houden, opdat er niemand mee vandoor gaat
Hmm??? Staat mijn autobench in een binnenbench in de grote bench?
Wat is hiervan nu weer de bedoeling?
O.. we gaan oefenen buiten slapen...nou ik vind het al bedtijd hoor vrouwtje
kom jij ook als je die warmwaterdingen gevuld hebt..truste...ik waak wel over je :-)
Vraagt er iemand op facebook of de wekker ook is af(ge)g(h)aan. :-)))
pffff  moest vannacht alarm slaan, er zaten 2 egels te ,,rotzooien,, naast ons
en om 5 uur ging het vogealarm af, dat was wél genieten.
Snel even wat ochtendgym doen, voordat vrouwtje de bench uitkomt
en die heerlijke stoel in beslag neemt.
Dát is het ware relaxgevoel, ,s ochtends om 9 uur al lekker in de zon
Goedemorgen Bouchra, ook goed gewaakt vannacht?
Let jij ff op mijn stoel, die is vandaag voor mij
Ga ik eens kijken wat de pot schaft vandaag

Gelukkig hoef ik vandaag mijn vrouwtje niet uit te laten met de fiets.
Dá,s me toch een hondebaan zeg, ik moet haar steeds voortrekken, ze is zo langzaam...

Maar het hoort bij de training zegt ze,ik moet meer conditie opbouwen
voor de Internationalecoursing  in  Hoope
da,s een paar uurtjes hiervandaan (met de auto)

En die wordt met pasen gelopen, ben benieuwd hoe
díe hazen eruit zien, én de andere afghanen, want die komen er héél veel.
Er gaat ook een fotografe mee,speciaal voor mij.
Ze heet Carla Vochteloo, en heeft ook die foto van de fietstraining gemaakt.

Wordt vervolgt met verslag van Hoope




1 opmerking:

Lady zei

je hebt weer heel wat indrukken te verwerken gehad. Veel succes in Hoope en vooral ook veel plezier samen.