zaterdag 22 januari 2011

Een hondengriepje???

Afgelopen week had ik heerlijk vers ongekookt rundergehakt te eten gekregen van mijn vrouwtje, hmmmmmmmmmmheerlijk.Alleen daarna...........
Overwoeft, mijn buikje ging praten, en ik voelde me helemaal niet lekker.
Heb midden in de nacht mijn vrouwtje wakker gemaakt, om een nachtwandeling te doen,
ze snapte niet waarom ik zo jammerde, tja, ik wil die blubberdrol natuurlijk niet in mijn tuin neersproeien, en dat spul wat uit m,n mond kwam was nu ook niet bepaald fris.
De dag erna heb ik lekker op de bank zielugggggggggg gedaan.
Ik werd heerlijk de hele dag geknuffelt.
En ook niets gegeten, kan best een dagje zonder hoor.
Maar toen ik bleef weigeren om zelfs de lekkerst koekjes te eten, begon ze zich ongerust te maken.
En moest ik mee naar de dierenarts.
Niks op tegen hoor, best wel een aardige man, gaat gewoon bij me op de grond zitten.
Hij keek me eens goed in m,n mond en ogen. want hij is weg van mijn hoofd,
maar  toen moest ik op de weegschaal.

ojee, ik was veel te veel afgevallen.Hij kon m,n ribben voelen en dat vond hij niet goed.
Hoezo, dat hoort zo bij ons hoor!!!Had zeker net daarvoor zo,n overgewicht hond op de schaal gehad
Maar ja, ik was in 4 dagen tijd wel bijna 4kilo afgevallen en dat is teveel.
Ben nu nog 24.75kg en das toch echt te licht om strakjes lekker te gaan coursen enzo
Dus, om weer wat spek op m,n ribbetjes te kweken, en mijn conditie wat op te vijzelen had vrouwtje daar het volgende op bedacht
Hmm, krijg ik toch weer vlees???????
O, gelukkig het is nep, dan wil ik er wel ff gek voor gaan rennen
En nu naar de keuken vrouwtje, maak maar pasta met witte vis voor me, daar heb ik wel zin in.

Doe ik nog wel ff sprintje trekken, want ik wil wel gaan coursen straks.
Marruhh wat heb jij nou dan weer....ooo last van je spieren.
Moet ik zeker weer voorzichtig lopen met je....

Ga maar snel weer naar de kraker, die duwt en trekt ales wel weer goed.
Nou, ik voel me weer hondslekker, vrouwtje nog niet, maar dat komt ook wel weer goed.
We zijn eigenlijk hondsnieuwschierig naar de persoon uit Amerika die steeds mijn blog bezoekt.
Mysterie gast, who are you?
Om te reageren bericht intypen, maar dan 2x op reageren tikken, het is pas goed als er staat ..uw bericht is opgeslagen.
Liefs van

2 opmerkingen:

Ineke zei

Hopelijk voelen jij en je vrouwtje zich snel weer beter. NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN.

Anoniem zei

leuk