zaterdag 15 januari 2011

Time to Relax.Hangjongeren :-)))

Weet je, outsiders denken dat we alleen maar snelle jongen( of dames) zijn.
Jachthonden, en dus ook thuis onrustig,
 haha, mijn/onze liefste bezigheid, heeft mijn moeder me direct al bijgebracht, zij gaf het voorbeeld
 Haar favoriete plek was de vensterbank, kan ze alles in de gaten houden, zij is dus een
vensterbankhangouder :-)
Voor mij en mijn broertjes en zusjes was dat nog te hoog, dus wij hadden een bank om op te hangen
Dit is de dag dat ik afscheid van hun nam, dus ik sta al voor de bank.
Conchobar,Casiopeia en Cassandra hebben nu meer ruimte, Cosma Chiffrah en Casanova waren al eerder naar een andere bank in een ander huis verhuisd.
Thuis nam ik gelijk de stretcher van mijn  personeel in beslag, zij dacht dat ik wel in een mand kon slapen!!
Nou, ze moest nog veel leren hoor,kijk nou, dit is toch geen gezicht....ZIELUGGGGGGG
Had  ze Concho ook mee moeten nemen, dan had ik tenminste gezelschap!!
En ik kreeg zo lekker eten dat ik heel snel groeide, zodat de poef ook te klein werd
Verdorie, ik ben hier al 5 maand, en ik mag nog steeds niet in die grote witte bank.
Dit is ook niet je van hét, harde hoofdsteun, en m,n poten zakken steeds door die gaten.
Wel een manier om aandacht te trekken.als ik gil dat ik vastzit weet ze zich geen raad :-)))
Gelukkig begon het voorjaar vroeg, en heb ik haar relaxstoel ingepikt, die lag voortreffelijk, en er zaten zelfs lekkere leuningen aan waar ik op kon knagen, want m,n tandjes jeukten toch zo...
Kijk, vrouwtjes vrienden, díe weten hoe het hoort.
Ze hebben zelfs een stoel voor de gasthonden om lekker in te hangen
Yes, ik heb het voor elkaar,
er kwam iemand van de Krant voor een intervieuw over haar byzondere tuin,,
 en toen mocht ik opeens op de bank,
welliswaar de bank in het tuinhuis, maar als er 1 principe overboord is...
Op dierendag was het dan eindelijk zover, ze capituleerde voor mijn mooie ogen,
hmm zit lekker,maar m,n benen waar laat ik die, enne.ik zie niets, door die domme vitrage
Nou, als ik dan toch niets kan zien, ga ik maar ff een tukkie doen,
mag het raam open voor een lekker koel briesje over mijn buik????
Die deken is eigenlijk te warm, lig liever op dat zachte witte leer.
Maar ff winterslaap gaan doen, wachen op de lente
Heb inmiddels een andere stoel uitgezocht, die blauwe zag er niet meer uit,
had één of ander puppiehond helemaal gesloopt, ikke niet hoor!!!!Ik sloop alleen maar Haas.
Nou, nu heeft ze een leren stoel speciaal voor mij gekocht,
ligt heerlijk, maar wel een beetje krap!!!!
En waarom?Omdat ik tussen de witte bank en de verwarming was gezakt,
oef, dat was heet en ik kon er niet tussenuit.
Dus witte bank weg, en kocht ze  2 kleine bruine leren bankjes jammer,
 mag ik daar weer niet op omdat ik een eigen stoel heb.
Als ik nou net zo ga zitten als jou dan vrouwtje....please???
Haaaaaaaa gewonnen.........
Ik had toch liever die witte, veel meer ruimte
En op vakantie in die caravan was het helemaal behelpen,
 maar de boswandelingen maaken veel goed.
Dit is ook prima, ze heeft een bank speciaal voor mij gemaakt,
strategisch geplaatst in het midden van de kamer, zodat ik alles kan overzien,
 en met nog ruimte voor een  speelkameraadje in de toekomst...
Soms komen dromen uit, mijn vriendin Lady komt op bezoek met haar huisgenoten.
Natuurlijk mag ze bij ons op mijn bankhangen

ik speel wel een slaapliede voor je schat, laat je oortjes maar fijn naar beneden hangen.
en droom maar lekker van onze toekomstige kindjes, je kan alvast oefenen met de dummy

en dan hier nog een foto van mijn zusje Cosma Shiva, die in de buurt van Munchen woont.
Een echte grande dame, ze houdt van zonnen, maar moet heur haren dan wel beschermen :-)))
Fraulein Cosma reist heel veel met haar baasjes, en heeft al heel wat hotelkamers van binnen gezien.
Uiteraard wordt er altijd voor een passende sofa gezorgd.
Cosma staat bekend als de wildste afhaan van Duitsland!!!
Net zo enthousiast als ik, dat hebben we van papa Leo
Maar de allergrootste bankhangster is denk ik wel mijn zusje Chiffrah Chakrai
zij zoekt gewoon het hoogste plekje van de bank op.
Enne....Jammer,
maar van de andere broertjes en zusjes hebben we geen foto,s
en van papa Leo zijn alleen maar statiefoto,s, maar ik weet....
hij heeft een eigen woonkamer, met een rode leren bank, waar hij heerlijk
kan bankhangen, samen met zoon Hasan en nog een paar medehuisgenootafghanen







3 opmerkingen:

wim zei

Hangjongeren met klasse.
je blijft genieten van deze kanjer.

Marlene Vermeulen zei

Cape Town, West Coast via facebook.

Jou weblog is pragtig Ytteh!!
Ek hou van al jou Afghan foto,s.
Ek wil nog weer daarna kyk.Dis so kostelik, almal van hulle!

Marlene Vermeulen

de Hofnar zei

hihihi, ik heb het altijd al wel geweten Ytteh,jij past precies bij dit type.
Jij bent toch ook als bankhanger opgegroeid????
En je bent alhoewel overjarig het nog steeds!!!!