zondag 9 januari 2011

Hoogtepunten uit 2010

Even een terugblik op wat hoogtepunten van ons jaar 2010
Mijn Liefde voor Chakir, die zich steeds meer verdiept.
Onze vakantie in februari bij Callantsoog waar vrouwtjes ouders,
dochter en schoonzoon onverwacht langskwamen, hondsgezellig..........
Het spelen bij mijn vriendjes Amoah en Emahr in de Blauwe stad
Mijn 1e wedstrijd, de triatlon in Leek, en gelijk al een 4e prijs
Samen met vriendinnetjes Beauty en Bonita spelen in onze tuin
Vrouwtjes dochter, die zwanger was op deze foto
, inmiddels is ze in oktober bevallen van een heel lief
meisje, Julia Amber 
Onze vakantie in september in Zeeland, fijn samen genieten van de zee
De cacil Herfstcoursing in Leek, waar ik me ook al weer in de prijzen courste
Eén van de prachtige fotobewerkingen die Francien Roele van ons maakte
Samen wandelen met héél veel honden op Kootwijk, met Voordewindhond
De Sint Nicolaasren in Oude Pekela, op een heel zware baan
Mijn vriendin Lady die met aanhang ons een paar gezellige dagen bezorgde
En ter afsluiting een statieportret van mij in de sneeuw

Tja, er waren er natuurlijk véél meer, maar er konden er maar 16 op de collage.

Geen opmerkingen: