zaterdag 1 januari 2011

Gelukkig 2011.............

Vrouwtjes auto is met de sleepwagen ,,afgevoerd, naar de garage
en was gelukkig net voor oudejaarsdag helemaal gerepareerd.
He fijn, kunnen we toch het nieuwe jaar verwelkomen samen met de familie in Hattem
althans.......oje  ...  toen we weg reden kwam er mist opzetten
nee kom op doorrijden vrouwtje, niet bang zijn, ik ben toch bij je,
gewoon die auto met dat éne achterlicht volgen.
hmmm...zijn we híer pas, we rijden al een úúr!!!
Pfffffffffffffffff voorzichtig, hier is het nog glad......én ze zijn met de weg bezig
zijn we nu helemaal alleen op de wereld,....waar is dat achterlicht gebleven....
Héhé, gelukkig nog op tijd aangekomen, mijn favoriete plaats is de keuken, ze laten daar altijd wel wat voor mij vallen ,, per ongeluk,,

en wat doet die kamera nou op een emmer op tafel....zelfontspanner???
We zijn toch al ontspannen........
OOOO we moeten allemaal samen op de foto...grote-baas.....????????
Hebben ze allemaal het bubbelgedoe,...en ikke dan........grote baas, waar is míjn koekje
oo, is dit gelukkig nieuwjaar, ..........kusje..........en wat is dat LAWAAI buiten.
Ik wil naar buiten.wat denken die herrieschoppers wel,
en dan al dat vuur erbij!!!!!!!!!!

gevaarlijk grrrrrrrrr ik zal ze leren , veranderd ieder mens in een pyromaan nu??
Tja, dat krijg je ervan als je zolang opblijft..........liggen ze ying-yang te slapen
mmmmmmmmmmm wakker worden.chakir wil geknuffelt  please......
en vrouwtje wil grote baas nog even helpen met de kerstboom aftuigen
die was speciaal voor ons nog blijven staan,ff een mopje erbij....
en dan moeten we weer naar huis...jammer het was net zo gezellig
Nou, ik hoop dat er een wonder gebeurt en we volgend jaar weer zo gezellig bij elkaar kunnen zijn.
Hoop doet leven zegt vrouwtje immers altijd.



2 opmerkingen:

familie Homan zei

Hoed af voor jouw vrouwtjes mentale kracht.

Inmiddels zijn wij ook fervente aanhangers geworden van jullie blog,en hebben ook die van de Lovely Paarde Krachten ondekt, beide werken verslavend omdat ze zoveel positiviteit uitstralen.

We hopen dan ook nog lang van de verhalen en foto,s mogen te genieten.

Beter dan de strip in de courant.

Messi zei

voor jou en je personeel ook veel geluk Chakir, ga zo door met je blog, wij lezen het met veel plezier, als ervaringsdeskundige ( ik zit in de redactie van WY ) weet ik hoeveel werk het is. Collegiale groet van Messi