zaterdag 18 december 2010

Covermodellen

En hier is ze dan, dé foto van mijn mooie
en snelle slimme meisje
Lady Camée d, Avicenna
Ze kan zo op de cover van een exclusief blad
Maar dan natuurlijk wel met mij samen toch?
Chakir Chakcharan Suleimans
Ik kreeg via haar staff zelfs speciaal een kaart met hare koninklijke schoonheid alleen erop,
 lief hoor...ojee, nou moet ik zeker ook weer op de foto, want vrouwtje wil er vast ook een heel speciale terugsturen.
Hee Lady, a star was born when you make this world more beautifull by your birth
x x x x x Chakir
Deze kaart is speciaal voor jou

1 opmerking:

Lady zei

Oooh Chakir, lekker ding, wat een mooie kerstkaart speciaal voor mij. Je bent niet alleen een heel stoere kerel maar ook heel romantisch. Zwijmel. xxxxxx terug en ook jullie een gelukkig 2011 (met veel lekkere hapjes en veel bezoekjes).