woensdag 22 december 2010

Welkom Kerstman

Hmm, de ene man met de witte baard is nog niet weg, of de andere komt alweer.
Die dikkere is gezelliger geloof ik....
Het huis wordt in ieder geval versierd...ik krijg een eigen boom
een mooie rode, omdat vrouwtje vindt dat ik warmte in haar leven breng.
Ik mag er alleen naar kijken,jammer dat rode pluisding en die rode kerstman zijn zoooo verleidelijk.
Maar waarom zet ze hem dan in die hoge pot, zo kan ik hem toch geen water geven
Die witte die ze voor haarzelf gezet heeft voor zuiverheid staat ook al zo hoog.
En er zitten allemaal mooie witte vlindertjes een witte kerstman, witte bloemen en 
 ook zo,n lekker pluisding in
En voor de kerst heeft Francien Roele weer een prachtige fotobewerking gemaakt,
Waauw, ik hoop dat iedereen de bedoeling hiervan begrijpt.
Zou er buiten ook ergens zo,n kerstman zijn???
Hier onder de boom ligt hij niet
Misschien als ik braaf blijf wachen?????
ff in een andere hoek van de tuin kijken dan
Ook niet, nou dan maar even blijven staan voor weer zo,n zwijmelfoto
Nou nog een laatste rondje door de tuin..nee hoor, kom vrouwtje we gaan naar het park, misschien vinden we hem daar..
Hallooooo Kerstman waar bent U.....
(wel ff beleefd zijn natuurlijk)
Hier niet in ieder geval.
Verwoeft, heb ik weer zo,n  bepoederd gezicht
Grrrrwoef, dáár hoor ik wat
Oooo wilt U nog niet komen....waarom eigenlijk niet,
Die andere witbaard was er ook al voor zijn eigenlijke feestje
Nou vrouwtje, laten we dan maar naar huis gaan.
Waarom heb je nou weer de slappe lach....
O, ik heb weer een oliebollengezicht??? Maar dat is toch lekker...
Wat hangen daar nou weeer voor vreemde mutsen aan mijn kroon.
Die linker is voor jou Chakir, om de Kerstman gunstig te stemmen
O,opzetten...lieve Kerstman, ik ben heel lief
Dat kunt U toch wel aan mijn ogen zien hé?
En eventueel, wil ik voor wat lekkers ook wel even bij U op schoot voor een foto,
net als deze collega afghaan
Vrouwtje, hier hangt jouw muts ook, opzetten!!!!!
ooo ze had nog ee andere, met haar oude haren eraan.
pf ook mooi hoor
En dit zijn onze wensen 
Voor ieder levend wezen hier op aarde

1 opmerking:

Margreeth zei

Mijn ochtendritueel: PC aan en kijken of er nieuwe belevenissen op je weblog staan.

Zo niet, treedt nachtritueel in: kijken of er nieuwe belevenissen op je weblog staan.
M.a.w....Ik ben een grote fan.