woensdag 15 december 2010

,Fluffige foto,s van Chakir

Grrrrrrrrr  vrouwtje vindt dat het zout eens uit mn haren gewassen moet worden
en daarna naar de trimster................
Is toch helemaal niet nodig, ben nog bijna klitvrij en zie er zo ook goed uit toch???
en dat zout eet ik zelf wel uit mijn poten, lekker!!!
Alleen met die inwitte sneeuw lijk ik natuurlijk vuil
Pak me dan, maar......wie het snelst rond de vijver rent zonder uitglijden....haha ik win toch
dit is een dag later,na het wassen, en bezoek aan de trimster
Hoe krijg ik nu zo snel mn pootjes weer een andere kleur
hmm het zwarte zand is nergens meer te zien
Nou dat zal dan zo wel weer een fotosessie worden.
Zie je wel, ik moet al thuis komen,
eigenlijk heb ik niet zo veel zin, die sneuw is zoooo lekker koel aan m,n voetjes
maarruhhhh voor een paar lekkere stukjes worst doe ik veel
 Als ik het niet dacht, natuurlijk op mijn troon, t,wordt eens tijd dat die afgeschilderd wordt vrouwtje!!!
Waauw, ben wel lekker fluffig hé?
De trimster vond ook al dat mijn haren zo gegroeid waren de laatste weken
Ze mag nu nergens meer wat afknippen van vrouwtje
Hoeft ook niet, sinds ze die nieuwe bio-groom producten , én de Crown Royale Ultimate Detangling spray gebruikt, is zijn mijn haren superzacht,fluffig en komen er bijna geen klitten meer in.
En doordat de 2e wassing op de lichte haren met blauwe shampoo wordt gedaan wordt ik daar spierwit
En tot vrouwtjes verrassing vond ze vanochtend op de mail een prachtbewerking van mij
Echt een glamoufoto passend bij............. :-)))))
Woewaaaaaauwww  ....wat ben ik toch mooi
Wat chique hé?  Met mijn naam in messing letters geschreven.
Nu hoor ik helemaal bij mijn grote liefde ....
ff vragen of haar foto hier ook bij mag, kun je zien hoe mooi ze is,
en hoe goed ze bij me past, ze is een echte Lady met allure...

1 opmerking:

Tielke zei

Hij ziet er mooi uit!! En enorm mooie foto's.

Groetjes,
Tielke