donderdag 2 december 2010

De winter begint vroeg

Verdorie, nog niet eens december en we hebben de eerste sneeuw al, en die blijft liggen ook
De tuin veranderd in een sprookje
Met een zeer enthousiaste vliegende Chakir
Nog maar even een lange wandeling maken, voordat het heel veel sneeuw wordt
Joho joho mijn stoere manneke
Volgens mij baalt ie dat hij al weer op de foto moet.........
Op deze manier is het geen bezwaar, als meneer maar kan rennen
Nog maar een keertje???
Dit noemen ze nou  een vliegende start...
en nóg een rondje om de vijver
Nou één keerje dan nog, maar ik vond het samen met mijn brabantse vriendjes veel gezelliger
van deze rondjes  rennen krijg ik toch nóóit de conditie  van Lady
I need a personal trainer, named Lady

Inmiddels is het de nacht van 2 op 3 december, en sneeuwt het nog steeds!!!!

3 opmerkingen:

Lady zei

zou graag komen maar ze hebben me hier ook nodig. blijven oeffenen

Wim zei

Ik zie dat chakir dit jaar niet in de vijver kan vallen, er staat een hek om de vijver. Dan zal de kleine vijver maar dienst moeten doen als drinkbak. je hebt ook alles over voor je Kanjer, en gelijk heb je.

Ytteh zei

Kleine vijver is ook niet meer dooi te houden, maar als Chakir daar doorheen zakt is het niet zo erg, hooguit een natte poot.
Tja alles voor zijn veiligheid....