vrijdag 3 december 2010

De Sint is ook een dierenvriend...en vrouwtje kreeg óók lekkers

Vrouwtje ging brokken voor mij kopen bij de Pets Place in Winschoten,
en wat leuk, ze kreeg een er zakje hondenpepernoten
én een waardebon erbij...
en of dat nog niet genoeg was....
bleken ze nog een hele leuke aktie te hebben....
Gelukkig staat er altijd een etensbak in de auto, dus die hebben we snel opgehaald,
en bij de andere hondenbakken gezet.
Even m,n braafste snoetje opgezet,
en het winkelpersoneel omgekocht met mijn vertederende oogopslag
tja, eigenlijk was deze hulp ietsiepietsie bang voor mij haah
hmmm ben benieuwd wat er morgen in mijn bakje zit.
Ik ben hulppiet geweest, dus misschien schuift dat wat extra???
Oef... ik had het kunnen weten..de Sint is eerlijk, ieder hondje krijgt hetzelfde...
maar lekker...zakje hondenkoekjes, chocoladeletter voor vrouwtje
en op de waardebon nog 5 hondenkipkluifjes mmmmmmmmm
Eén van vrouwtjes Patiënten vond dat vrouwtje ook wel wat van deSint verdiend had
ze kreeg gisteravond al een paar  pakjes mee
en mocht die vandaag uitpakken, mmmmmmmmmm lekker, dank u wel
fam K.. voor deze lieve attentie....
Kijk, hier worden vrouwtje en ik nu blij van,
,t zijn de KLEINE dingen die het hem doen !!!

4 opmerkingen:

Messi zei

zo dan, dat is een geweldige Pet's Place daar bij jullie, ik heb een kluifje extra gehad, en ben nu in afwachting van mijn kerstkadootje

Chakir zei

Verwoeft,ja kerstkadootjes :-)))
Moet je je zeker ook eerst weer met zo,n muts laten fotograferen...voordat je wat lekkers krijgt

Messi zei

Welnee, wij doen niet aan mutsen, gewoon heel behulpzaam, léés vrijwilligerswerk doen, zijn in de keuken, mijn nieuwe motto vanaf nu is: de aanrecht in onze keuken is altijd glimmend schoon. Een aanrader Cahkir!!! Schoonmaakwerk waar je een heerlijke smaak van in de bek krijgt.

Messi zei

ik bedoel tuurlijk Chakir, zat tegelijkertijd ook een boodschappenlijstje te maken, was net bezig met "kluifjes voor Messi" op het lijstje te zetten, en wel bovenaan