dinsdag 28 december 2010

Afscheid van 2010

De wereld draait door, het leven gaat door.wat er ook te gebeuren staat in de toekomst.
We sluiten het jaar 2010 nauurlijk af met een paar glamourfoto,s
Mijn vrouwtje maar eerst, in haar mooiste partydress........en haar langere haar
Oeps, misschien wil ik toch wel een keer een show lopen, als ze zo naast me gaat lopen :-)
Dan kom ik met m,n mooiste deel, mijn onweerstaanbaar lieve en grandioos mooie hoofd :-)
En vervolgens onze wensen voor 2011

Voor iedereen een heel gezond, harmonieus en liefdevol 2011,
en als het even kan met veel geluk en weinig verdriet.
Vandaar een lachende ying-yang symbool,
 de treurende mond laten we gewoon weg.
Voor iedereen een goede jaarwisseling.
En goed uitkijken met alle gezellige drankjes, als je iets dergelijks ziet, stap dan niet in de auto, en steek geen vuurwerk meer af
De aarde is rond
dus
wat het einde van de wereld lijkt
is
misschien wel het begin

3 opmerkingen:

Antje zei

Lieve Ytteh en Chakir,

Wat een fascinerende afsluiting van jullie 2010 blog.
Wens jullie voor 2011, en de volgende jaren alle geluk van de wereld.
Liefs, Antje

Johannes en fam. zei

we wensen jullie voor de komende jaren veel liefde, gezondheid en weinig verdriet.

Liefs Johannes en fam.

Jan zei

Heej Ytteh, en Cahkir ook natuurlijk,

Kop d,r veur volgend joar.
En sterkte met alles, je weet wel.

Enne Chakir, zet je beste pootje voor en winnen maar........

Groeten van Jan