maandag 18 juli 2011

Europees Kampioenschap Coursing - Oirschot NL, tot 1e omloop

Het plan was om met een tentje op de EKC camping in Oirschot te verblijven van donderdag tot maandag
Daar was het al behoorlijk vol, maar we hadden gereserveerd...
We waren er helemaal klaar voor, maar het regende al de hele week, en vrouwtje spuide haar gal op facebook, ze was bang dat ik met m,n natte haren ziek zou worden in de kou
en...wonderen bestaan dus, een afghaanse windhondliefhebster bood spontaan
aan haar caravan te komen brengen, zodat we een warm en droog verblijf hadden :-)
In één woord GEWELDIG, we gingen gewoon een dagje later
Daarna  kregen ook nog een telefoontje dat we op het medewerkers terrein
naast Lady en Korols personeel mochten komen staan :-)
En nadat Tanja  heel knap door de modder de caravan op het terrein
had gelaveerd brak spontaan de zon door :-) Oranje boooooooven
tussen de heftige buien door ging ik samen met Frency wandelen, zó gezellig
en kijk die arme medewerkers van het EKC eens zwoegen om het water weg te laten lopen
Hé Frency, jij bent m,n liefste mensenmeisje, mag ik jou een kusje geven....
Vrijdag 15 juli, 18.30 Verzamelen voor de openingsceremonie
maar waar is de rest van het Dutch Coursing Team nu???
Die elegante shirtjes moeten we toch met flair showen :-)
Nee, dan die Finnen, die weten wat feesten is
 tuuuttuuut .....op de scootmobiel d,r operuut.....
St. Joris Gilde klaar voor de start?
Volg ons maar :-) wij brengen jullie een eindje de goede richting op
wel in de maat lopen, we beginnen met rechts...... Pas Op!!!!!!!!!!Water :-)
Vrouwtje is toepasselijk in het oranje/rood/wit/blauw,
mét een clochard baret, we behoren tot de ,,financiële armere,, klasse :-)
en omdat ik een Oosterse windhond ben heel  toepasselijk met bellydancesjaaltje
Ng een paar ,,Hollanders,, die weten hoe ze zich moeten gedragen
op het European Championship Coursing, een voorbeeld voor anderen :-)
19.35 Het Sint Joris Gilde  kwam de boel opluisteren, gezellig...
doorlopen jongens, er komt zwaar weer aan
En daarna snel naar de warme caravan, Frency komt nog
even  met me spelen, kijk eens Frency....ik heb een eigen bed!!!
maar af en toe word ik té verliefd zegt ze, en dan duwt ze me weg
22.10, onder al m,n eigen kleedjes ruikt het nog héérlijk naar.....
teefjes???o daar ga ik eens lekker van dromen, hoe zou ze eruit zien??
Vrouwtje, ik ben wakker, zullen we haasjes gaan kijken,
 kan ik gelijk een boom bemesten, regent het gelijk in....
Verdorie Chakir, het is 5 uur in de ochtend, nou ja, toe maar dan,  kan ik ff naar
het dixie toilet, hoop dat het nog te doen is...
gjk;askseireit4kjdamgfrjk nee dus,
nou, dan het voorbeeld van die andere dame maar volgen,
ja vrouwtje, beter een teek aan je ,,reet,, dan iets engs oplopen in de dixie
en het heeft de hele nacht ook al geregend, muts maar op, dan blijven m,n oren
tenminste schoon als we door die modderplassen moeten
Tsssssssss gaat ze daarna nog verder met slapen, nou gelukkig is het zijraampje
open en staat staat Lady naast ons, Laaaaady ben je al wakker????...
.Zzzzzzzzucht, ook al zo,n langslaapster
Héhe'eindelijk is het  9 uur, eneven droog, kunnen we een lange wandeling maken.
Kom ik me daar toch een leuk whippetje tegen, hé liefie, spring maar op m,n zadel :-)
Pff, het is hier wel groot zeg, wij staan bij 9, en moeten nu naar de dierenartscontrôle
dat is bij nr. 1  en we moeten lopen want de auto komt vast te zitten in de modder
pfffffff vrouwtje, zal ik je trekken? Dan doen we het misschien wel in 20 minuten
Om 16.15 zijn er nog maar 96 wachtenden voor bij de dierenartscontrôle
Er zijn dus meer baasjes die morgenochtend 5 uur een beetje vroeg vinden:-)
We wachten geduldig een dik uur, halverwege begint het weer te regenen
en we komen als 2 natte dweilen weer terug bij de caravan
Eenmaal droog komt Lisette me nog even knuffelen en een welterusten kusje geven
want we gaan vroeg naar bed, mijn cours begint om 0.800 uur morgen
Dat betekend dus dat we om 0.700 uur gaan inlopen, samen met Frency :-)
ff wachten.ik heb me nog niet gewassen van onder :-)
Wááát, moeten we daardoor om bij de weg en veld 14  te komen!!!!!!!!!!
Ik ben toch niet van lotje getikt, alhoewel als je me zo met die muts ziet
Ik houdt een sitdown!!!!!!!!!tot het droog is, Paraplu please...
Op naar veld 14, en de 1e omloop

4 opmerkingen:

Annemarie. zei

Geweldig goed gedaan, Chakir!

Tanja zei

Wat een mooi verslag! De beelden zeggen eigenlijk al genoeg ;-)

Messi zei

Prachtig resultaat Chakir

de Hofnar zei

hihihiiiiiiiiiii, net als bij Chakir heb je ook het St.Joris korps niet onder contrôle Ytteh
Je zegt wel rechts beginnen maar als ik goed kijk beginnen ze links .
Chakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrr
Je hebt het magnefique gedaan jongen....maar 1 geselecteerde nederlandse RENafghaan was volgens de jury beter dan jij met je kleedje aan TOP TOP TOP