dinsdag 24 augustus 2010

Bibberraties

Zaterdag 28 augustus mag ik mijn 1e officiële coursing lopen.
Direct al een Internationale, de CACIL Zomercoursing in Leek.
Wie komt mij supporten..........................

Mijn vrouwtje vindt het héél leuk voor mij, want ik ben er helemaal gek van om dat haasje achterna te zitten.

Maar zelf krijgt ze de bibberaties als ze denkt aan wat er allemaal mis kan gaan.
Ik denk dat zij nog wel de meeste steun nodig heeft, als stoere mooie man redt ikme wel!!!

Hawoefwa, dit is dit lijkt wel op mijn vrouwtje momenteel, en zal wel duren tot alles voorbij is.

1 opmerking:

Lady zei

Ach Chakir als echte kerel los je dat wel op, neem haar gewoon bij de hand en trek haar naar de start streep. De rest moet je tenslotte toch zelf doen. suporteren doen we alle drie(5), maar het zal deze keer telepatisch moeten. Succes kanjer, laat je niet van de wijs brengen je kan het.