donderdag 5 augustus 2010

Tuin/meditatie

.Het leven is niet alleen zwart en wit, maar ook een gedeelte met alle kleuren van de regenboog.
Dat is mijn personeel s idee van ying-yang, een drievoudige.....

Mijn personeel doet vreemd af en toe,
Mediteren noemt ze dat.
Zit  ze als zo,n poppetje dat we in huis hebben aan de vijverrand.
Huh.....wijst ze dat ik op mijn plaats moet blijven!!!!

Oke, voor deze keer dan.

Aaauuwww. wat voor geluid is dat nu weer.....

ooooooooooohhhhmmmmm, o, mijn personeel roept dat, zegguu, kun je dat eten???

Zeg vrouwtje, ik vind het niet leuk meer, hou nu maar op.
Kom op, rennen vrouwtje, dat is veel beter voor je conditie dan dat mediteren en zingen.Kom op nou....of moet ik je een kopstoot geven.... boinggg,

Pfff eigen schuld, dikke lip had je maar met me moeten gaan spelen......
Zo, en dan is het nu mijn tijd om te gaan relaxen
Want weet je, mijn personeel zegt vaak wijze woorden, zoals deze....

Iedereen heeft een klok, maar Niemand heeft tijd.

1 opmerking:

de Hofnar zei

Hé, Herr Chakir, je zou toch beter moeten weten!!
Meen me te herinneren dat jouw slaapliedje toch de GAYATRI mantra was gezongen door Hein Braat???
Tja, jouw personeel heeft natuurlijk niet zo,n mooie donkerbruine stem als Hein, maar heb gehoord dat patienten haar wel de witte engel noemden als ze voor hen zong, en dat is toch ook niet mis kerel!!!