maandag 16 augustus 2010

Regen maakt Zijdezachte haren

Gisteravond en vannacht regende het hier pijpestelen.
Dus kon vrouwtje me als een mop uitwringen na de wandeling.
MAAR:::::::::: Vanochtend na het kammen!!!!!!
Woeaauw, mijn haren lijken wel van zijde, zooooooo-zacht.
Probleem.....vrouwtje doet niets anders dan mij knuffelen., en ondertussen proberen me nog wat klitjes uit te halen met die rotkam grrrrr.....
Gelukkig gaat het vanmiddag weer regenen en kan ik weer lekker door de plassen banjeren.
Ben ik de rest van vandaag weer een natte mop.  HAHA

2 opmerkingen:

Lady zei

ik moet dat regen wandelen niet zo, en als het de laatste wandeling is dan moet ik droog zijn voor ik ga slapen. maar lekker zacht ben ik wel.

Chakir zei

Haha, maar ik kom ook van Mars, ben een stoere kerel, en jij van Venus, en je bent een lieftallig meiske toch????

Mijn haren blijven stijl, en die van jou gaan zo schattig krullen.

Maar ik heb mijn personeel horen praten over een regenmantel, want inderdaad, ,s nachts natte haren is niet prettig maar droogföhnen is nog erger grrrr...