maandag 9 augustus 2010

En weer was er blubber

8 augustus, coursingtraining in Leek.
Goedemorgen Chakir, wakker worden, we gaan vandaag haasje achtervolgen.....
Goedemorgen haasje, wakker worden, Chakir komt je zo achternarennen...
Waar......in Leek?? Vrouwtje laarzen meenemen, daar is altijd modder.maar wel gezellig.

Yés!!!! Modder, hier komt een slagschip, waar lijk ik hier toch op???
pff wel zwaar hoor, mijn poten zuigen zich steeds vast in die blubber...
zou mijn personeel niet beter mijn poten kunnen ontharen????
Loopt wel wat lekkerder in die modder denk ik..
o, even opletten, de haas wil geloof ik de anderen kant op, maar ik houd hem goed in de gaten...
Zo, even in de hogere modderversnelling ggrrrrr...

Hé bijt ik bijna op mijn tong van concentratie

Even mijn achterpoten schoonrennen, aan water geen gebrek hier...Blubblub, oeps, glijlanding gelukkig alleen mijn bek vol blubber, dankzij het zachte  waterparcours, anders had ik vast een dikke lip opgelopen of erger....

Moest wel gelijk poten spoelen van mijn personeel, bij de laatste moddercoursing heb ik 3 weken niet goed kunnen lopen omdat er ,,iets,, tussen mijn poten zat wat ze niet konden vinden.
Gelukkig ben ik zelf een prima ,,arts,, heb gewoon veel ertussen gelikt en toen ging het over.
Net op tijd, want ik hoorde ze al  praten over de dierenarts, en daar heb ik het niet zo op.Het kan altijd nog erger, kijk eens wat voor stommiteit deze afghaan heeft uitgehaald, zijn hele neus zit onder de stekels, hoe krijgt die dat nu voor elkaar?O, wat een grote, wij hebben ook wel egeltjes in de tuin, aar daar blijf ik af, dat doet pijn, dit is wel een reuzenbeest zeg, maar ja deze collega woont ook in een ander land waar alles groter is.
Hij moet zeker naar de dierenarts, och-arme

Geen opmerkingen: