zaterdag 14 augustus 2010

Docherlief op bezoek

Dochterlief kwam bij vrouwtje op bezoek.
Ze is al 7 maanden zwanger, en was erg moe, dus gingen we lekker even op het gras liggen.
Ik houd de wacht over haar......Hée, ze is wakker,
Dan kunnen we nu even spelen hé Monique????
Kom dan, samen trekken wie het sterkst is....
Haha, je kunt me toch niet krijgen...
.
Tjeempie, ze is al wéér moe!!!
Mag ze van vrouwtje op de schommelbank, daar mag ik nou nooooooit op!!
Nou ja, maar weer de wacht houden dan, kan ze tenminste rustig slapen....
Komt natuurlijk van dat winkelen samen met vrouwtje.
Volgens dochterlief kon ze geen kleding meer aan, en  moest er ,,positie,,????kleding gekocht worden.
Ha, dan had mijn moeder het makkelijker, had 7 puppies in haar buik, en haar haren groeiden gewoon mee eroverheen.Mooi topje heeft ze van vrouwtje gekregen hé? Ik luister even aan haar buik, wat die kleine ukkepuk daarbinnenin te vertellen heeft...hmmm????
Oeps, ik sta niet zo mooi, en mijn lange haren zijn ook niet over de happen heengekamt, nou ja, komt wel weer goed...Haha, die ukkepuk wordt net zo,n duimelot als  Monique denk ik....Hé vrouwtje, kom gauw, buurvrouw Antje hangt over de schutting met lekkers....Grr  Meloen en courgette...dat lust ik niet , mag ik een koekje..... dan geef ik de rest wel aan vrouwtje en moniqueZo, ik heb de tuin weer voor mij alleen,...eigenlijk niet gezellig.
Ik denk dat ik maar even een tukkie ga doen totdat er weer gezellig bezoek komt.Hhhmmm heerlijk, even mijn personeel roepen dat ze de deken toedoen.Truste allemaal.

Geen opmerkingen: