zondag 22 augustus 2010

Spelen bij Amoah en Emahr

Vandaag zijn we uitgenodigd de ,,staff,, van mijn vriendjes Amoah en Emahr, om te komen spelen, wandelen en een stukje met hun boot te gaan varen. Huuh????BOOT???
Eerst maar eens kijken of ze me nog herkennen, ,t is al weer een tijdje geleden dat ik hier was.
Eerst maak ik een beleefde buiging voor Amoah, de oudste...
Ik geef aan dat ik me onderdanig voel aan hém,
Met zijn huisgenoot /puber Emahr tossen we om wie het éérst het haasje mag zijn....
Ha, ik mag eerst , kom op Emahr, pak me dan..........
Amoah is ons jurylid, die beoordeelt of we goed lopen woewoeaauuuww

Ha, nu mag Emahr haasje zijn, pas op hoor Emahr, ik snij je af....

Psssst, ik wil je wat vragen, kom even mee
Ik, Amoah, wil jullie wat tips geven om nog beter te coursen...
Ben al wat ouder, dus weet beter hoe het moet....
zeg Chakir, kun jij nog even voor haas spelen....

Grrrrrr, wat een Magnifique coursingterrein hebben mijn maatjes toch...
Jongelui, he begint te regen,
Even pauzeren??????
Ach Amoah, da,s goed voor je haren,
kom op blijven we lekker buiten liggen....
Héérlijk zo,n miezerige regen met een beetje wind,
zeg jongens waarom liggen jullie nu binnen?
O natuurlijk, Amoah moet nog even droogblijven voor een statieportret.
Wat issie mooi hé, en hij krijgt een Zwarte borst!!!!
Waauw, een echte Hollandse bergafghaan.
En dan Emahr ook nog even, alleen wou die niet op zijn plek blijven staan, dus die hebben we van een andere foto afgeknipt....
haha, zijn haren waaiden steeds voor zijn ogen,
nou ja, je kunt zo ook wel zien hoe mooi hij wordt,
en toppie, een Zwarte baard....
Zo, thuis nog even nagenieten van die mooie ochtend,
de boottocht ,smiddags hebben we maar niet gedaan vanwege de regen.
Nou ja, dan kon ik ook niet ,,meerziek,, worden.
Hoewel Amoah en Emahr hebben daar geen last van, volgende keer dan maar proberen?????
Wanda en Etiënne
Amoah en Emahr

Heel erg bedankt voor deze geweldige ochtend.
We hebben er van genoten.....
en

Geen opmerkingen: