vrijdag 20 augustus 2010

Dromen over de toekomst.....

      Twee beeldschone afghaanse windhonden



Twee vliegende tapijtjes zowel op de renbaan .......



als bij het - Lurecoursing


Beide schatjes worden door hun "personeel" op handen gedragen Lady zelfs letterlijk .....

Chakir is voor zijn ,,personeel,,te sterk en te zwaar geworden om te dragen, 
hij sleurt haar zelf wel naar de start..

Beide zijn héél haasvast, en geobsedeerd om "het ding" te pakken te krijgen.....


Ze houden beide niet van showlopen, hoewel Lady beter naar de "Baas" luistert !
Wie zou de meeste ruimte tussen de poten hebben ? ?
En beide "baasjes" vinden het niet erg als hun witte schatjes eens lekker vies worden, Ze Mogen Gewoon hond zijn.


Later de modder gewoon afspoelen in EEN meertje, of gewoon thuis in een lekker geurend bad.


Maar eerlijk is eerlijk ...........
Aalls je zo zijdezachtig als een witte donzige wolk ziet

Twee ó zo mooie mysterieuze koppies, met ogen om in te verdrinken...

Wil JE ER mééééééééér van .....
Kijk ,dit is een babyfoto van chakir met zijn broertjes en zusjes

En dit een babyfoto van Lady met háár broertjes en zusjes

Héé dat is nu leuk, ze hebben beide een zwarte broer!!!  En in hun voorouders komt ook zwart voor.
Zeg uuhhh Lady ........, mijn vrouwtje heeft mij een Zwart speelkameraatje belooft , als ik netjes aan de lijn ga, en blijf lopen. Met haar Feng-shui levenswijze vind ze dat bij een witte afghaan ook een zwarte hoort, voor de balans.
Zou natuurlijk helemaal te gek zijn als dat een zoon of dochter van ons samen zou zijn!!!

Woeauoeauuuuuwwww,
Waarom woon je toch zover weg,nu kan ik helemaal niet ruiken, of jij dat ook wilt
Als je er aan toe bent.

Kijk , mijn personeel Wil graag zo'n bord Aan de deur , en daar STAAT & co . , DAT betekend toch , , en Zoon ,,???

1 opmerking:

Ytteh zei

En weer is er iemand bezig mijn teksten vervelend te veranderen.
Lees dus tussen de vreemde woorden door!!!

Ytteh