zondag 15 augustus 2010

Overdenking met foto

De Vlinder maakt zich niet druk                       
Om de fouten                                                    
die hij als rups gemaakt heeft                          
                                                                                                
                                                                  
Maar mijn vrouwtje is nog steeds geen vlinder
en maakt zich dus wel druk
om de fouten die  ze met mijn vachtverzorging
in het begin  gemaakt heeft!!!!Kijk, je kunt nog steeds zien dat ze in een wanhopige bui mijn klitten uit de poten heeft geknipt, en dat vindt ze nog steeds heel erg.
Maar het deed mij pijn met lopen, dus ik was er wel blij om.
Gelukkig zijn mijn borst en hoofd wel ok.
                                

1 opmerking:

de hofnar zei

fan je vouten leer je toch het meest??????????.......hihi