dinsdag 13 juli 2010

Dinsdag de 13e, drie leuke dingen vandaag!!

Woehra, vandaag kwam er een mooie envelop door dat gat in de deur. Ziet er wel sjiek uit zeg. Ik mag er niet aan komen. Jammer, papier scheurt zo lekker in je bek. Maarruh, vrouwtje zie je dan niet dat hij óók aan mij gericht is....er staat toch de Heer/mevrouw..dus hij is voor ons alletwee ggrrrr.
O, nu begrijp ik het, er zit een belangrijk document in waar vrouwtje al een hele tijd op wacht.
Héé, nu snel naar de secretaris van de WvCNL om mijn haasvast verklaring te brengen, dan kan nu eindelijk mijn licentie aangevraagd worden! Woepie, toch nog naar de zomercoursing dus, snel maar inschrijven...

,s middags kwam buurmeisje Marina vrouwtje even helpen met onkruid wieden. Héé Marina, en ík dan???? In de pauze even spelen please.
Oke, eerst even warming up. Wel toepasselijk vandaag.
Toch eens vragen of Marina de volgende show niet met mij wil lopen. Zo is het wel leuk, niet aan de lijn maar aan een streng namaaksausijsje lopen.........
Kijk, Marina weet tenminste wat leuk spelen is. En ze staat wel stevig op haar benen....Jammer, vrouwtje valt altijd om als ik dit bij haar doe.
Pak me dan als je kan......
En dan nog een heerlijke nekmassage...........hhhhhhhhhzucht.
Dooooorgaaaaaaan....

En toen kwam een grote verrassing: mail uit Duitsland. Van Christina Mehwald. Vrouwtje had haar een tijd geleden gefeliciteerd met de bijzonder mooie puppies van het T-nest.
Vrouwtje was helemaal weg van de kleine black and tan. Moet je die prachtige tekening en die ondeugende oogjes zien. Ze kreeg het gevoel dat ze door de bliksem getroffen werd toen ze deze foto voor het eerst zag, net als destijds bij mij!!
Moet je eens kijken, het ene zusje en broertje nog mooier dan het andere.
Je zult toch z,n mooie pups uit je moederhond geboren krijgen. Vrouwtje had hem in gedachten al de naam Tanoora gegeven; dat is een Egyptische heilige danser.
Hee, verwoeft, wat moet hij nu met een toiletrol? Is toch zeker niet de perfecte hond????? En nu het ongelofelijke, Christina mailde dat de mensen die hem gekocht hadden, op hun beslissing teruggekomen waren. De man was helemaal weg van hem, maar de vrouw vond de kleur maar niets. En hoe gaat dat dan in mensenland.........de man is zogenaamd de baas in huis, maar wat zijn vrouw zegt gebeurd.

Ik wou hem best graag als speelkameraadje en maatje. Vrouwtje ook wel heel graag, maar ze zegt dat het niet kan omdat ik veel te veel trek aan de lijn. Dan  moet ze met 2 honden apart gaan wandelen, dat kan niet samen met haar werk. Jammer jammer zucht...........

Hee, ik heb een idee, vrouwtje kreeg mij op en voor haar verjaardag,.... Als ik nu eens de kleine Tanoora op en voor mijn verjaardag vraag??? Dan is hij ook al een beetje ouder en makkelijker misschien. Hiwoefwoef, of die man moet zijn vrouw inruilen voor iemand die de zwarte wel mooi vindt. Suggestie. Ik hoop dat de kleine naar Nederland komt wonen, kunnen we mooi zien hoe hij zich ontwikkelt. De kleine kun je vinden op afghanen.de, bij Zucht und Breeding, en dan de fokker. Is Golea,s  uit Duitsland.

3 opmerkingen:

Lady zei

Die aankondiging van de raad van beheer was snel, nu nog even dat ding in je nek laten kontroleren of je het goede nummer hebt. Speelkameraadjes heb jij toch niet nodig met zo een buurmeisje. Lekker uit de zon blijven deze dagen, wat is het toch verschrikelijk warm. Geef mij maar een schneeuwcoursing in plaats van het EK.

marina zei

Toch eens vragen of Marina de volgende show niet met mij wil lopen. Zo is het wel leuk, niet aan de lijn maar aan een streng namaaksausijsje lopen.........

Nou wie weet Chakir Zou k wel een k een show met je willen lopen maar dan moet k wel een paar x oefenen met je lopen en dat je ook echt naast loopt en niet trekt ...:D

De Hofnar zei

Hihi, ben benieuwd hoelang je het volhoudt om niet een black and tan afghaantje aan te schaffen.

Ik zou zeggen...DOEN... krijg je tenminste spierballen aan 2 armen en ben je wat meer ying/yang oftewel in balans hahahahahaaaaa......

En nu ontbreekt alleen het hohoho van Santa er nog aan.........., Weinachtspresent?????