maandag 5 juli 2010

Lady

Mijn liefste Lady (Camée d'Avicenna) deed in hetzelfde weekend mee met de Champions League in Landstuhl in Duitsland. Van de resultaten die zij haalt, kan ik alleen nog maar watertanden. Keer op keer de eerste plaats. Moet je kijken móóóóóóói woef zeg. Zie je dat ze de pootjes net zo aerodynamisch tegen elkaar vouwt als ik doe? Ze is dat mooie blondje dat helemaal voor op loopt.
En zie nu eens  hoe ver ze voor ligt!!! Kijk, hier kan ik alleen nog maar van dromen..............
Wat een prachtig gezicht zo'n line-up: Lady als 1e. Zie haar ,,personeel,, eens glunderen! Maar ook broer Cadash op de 3e en zus Cyra op de 5e plaats. Wat zal hun fokker trots zijn. Supergewoefliciteerd allemaal.
Deze beker sleept ze deze keer in de wacht.
En de week ervoor bij een supergave coursing van de Falapa, speciaal voor afghaanse windhonden en saluki,s  in Frankrijk, op een betoverende locatie bij een kasteeltje waar ze in de tuin mochten coursen won ze ook al de eerste plaats.
En het weekend daarvoor van 5 juni, op de renbaan van Hunstetten in Duitsland wederom een 1e plaats, zo snel dat ze waarschijnlijk bij de A klasse afghanen moet lopen.
Tja, mijn meiske Lady grossiert zo,n beetje in bekers.
Zou ze mij nog steeds leuk vinden nu ik geen pup meer ben, maar een pittige jonge man???
Ons personeel kan het in ieder geval per mail goed met elkaar vinden, ze hebben eenzelfde soort van humor, en vinden het niet erg als we vies worden en ons als hond gedragen. We moeten waarschijnlijk alleen een keertje vaker in bad dan andere honden.

1 opmerking:

Lady zei

Wow wat een mooi artikel van een echte fan. Wacht maar tot al je licenties in orde zijn dan sta JIJ ook regelmatig op het ere podium. En moet er geinvesteerd worden in een prijzenkast. De tijden die je nu al loopt liegen er niet om. Met coursen is het iets anders, daar is snelheid maar een onderdeel. Voor de andere onderdelen moet je een Jury overtuigen, maar dat zal met jou overtuigingskracht ook wel goed komen. Ga zo door. Jouw fan Lady